NA plus een geruststelling (Dumet Momentum)

afbeelding

8 likes

Niks dus, enkel een gifje van het internet geplukt :joy:

4 likes

Doet er nog iemand aan woordkoning? Ik vond 'm leuk.

2 likes

Zo hadden wij ooit op een bedrijf waar ik destijds werkte ā€œde vingerzaagā€. Drie keer raden wat een collega daar ooit mee afgezaagd heeftā€¦

1 like

Auw!

1 like

2 bier voor de houtzagerij!

3 likes

Ik heb in een bedrijf gewerkt waar we een Vingerbank haddenā€¦ daar zou je met je vingers wel in klem kunnen zittenā€¦ maar dan moet je wel heel lomp zijnā€¦
de ā€œVingersā€ in dit apparaat waren de inzetstukken van verschillende breedtesā€¦ 't was een zetbank om metaal plaat te buigen, en door het gebruik van de juiste ā€œvingersā€ op de bovenbalk kon je ook doosvormige producten zettenā€¦
Handig ding welā€¦ maar we hadden ook een Kantbankā€¦ (en jaā€¦ daar kun je zeker iemand mee van kant makenā€¦maar daar was ie niet voorā€¦ook om metaalplaat te buigen.

Wijze les van Gerald Willams uit de docu serie Black Gold: ā€œDonā€™t put your fingers where you wouldnā€™t put your peckerā€¦ā€

2 likes

Ah mooi! Die verkopen zeker net zo goed als mijn Walky Talky met verlengsnoer (voor als je bang bent voor straling) en DieselDildo (voor als je tegen vervuilende lithium en kobalt mijnen bent).

1 like

Gelukkig ben ik nog nooit een vinger kwijtgeraakt in een doos

1 like

deze brengt ook niet zo veel op helaasā€¦ je zou toch verwachten dat BMW en Volvo rijders er toch grote behoefte aan hebbenā€¦ die merken verbruiken gemiddeld meer Blinkerwasser dan andere merkenā€¦:joy:

In Friesland is echt alles anders blijkbaarā€¦

2 likes

Over een tijdje hebben ze deze nodig:

2 likes

de geschiedenis herhaalt zichā€¦ ze moet welā€¦ niemand luistertā€¦

1 like

Tot en met Order 175 : Mailboxen in de gaten houdenā€¦ ze gaan zo op de post!..

7 likes

Lekker, hij is onderweg!!

Mail ontvangen, hij is onderweg!

Hebben ze een muntje voor

1 like

Kun je nu alleen maar zeikerig reageren of ā€¦
Wanneer je het zo NIET plesant vind reageer dan niet, zet deze topic op blokkeren of ga eens wat nuttigs doen met je tijd zegā€¦

4 likes

Wie ben jij dan? :joy:

Wat maakt DAT dan uit?
Ben alleen het zeurderige afzeiken wat jij doet een beetje veel beu, dat`s al.

6 likes