San Martin horloges zijn gewoon ontzettend goed gebouwd, vele malen beter dan bijvoorbeeld een Seiko horloge!
Ik heb zelf 3 San Martin’s en die lopen ongekend netjes op tijd, ze hebben allen écht saffier glas en de banden zijn van hoge kwaliteit.
Ik ben een bouwvakker en draag een Water Ghost Diver Watch (lijkt op een Rolex sub mariner) nu al 2 jaren en er zit niet 1 krasje op het saffier glas, de band ziet er ook nog goed uit met kleine krasjes op de gesp van de band, wat vrij normaal is gezien dat ik regelmatig zwaar werk verricht en altijd met mijn handen werk.
Voor een bedrijf die net in 2016 gestart is, het gebruik van Saffier glas tot Seiko automatische uurwerken met een perfecte afwerking en het aanbieden voor 10% van Longines prijs, met wetende dat ze ook winst maken is voor mij Meesterwerk op hun gebied.
Laten we eerlijk zijn zolang Seiko NH en Citizen Miyota uurwerken blijven leveren blijven ze interessant voor horloge liefhebbers.
Even informatief, Gmt bezels draaien zowel links als rechts zodat tijdzones snel geconverteerd kunnen worden naar andere/meerdere tijdzones.
Als voorbeeld, je gaat naar een -1 tijdzone, dan hoeft men de bezel niet 11x naar rechts te draaien maar slechts 1x naar links. Dit is voor de hoofddoelgroep voor wie deze horloges origineel zijn ontworpen, piloten, erg handig.
Kortom, een bidirectional bezel is sneller en efficiënter om te bedienen en tevens makkelijker om tijdzones mee te berekenen dan met een unidirectional bezel.
Terug de barakken in? Als ik jou was zal ik beginnen met maandag een icova bak te bestellen en je hele huisraad,kleding en audio en led tv te dumpen. En daarna direct met je auto naar de sloop want die zit ook vol met Chinezen onderdelen.
Dank voor de info, dat wist ik niet.
Begon mij al zorgen te maken over mijn laatste aanschaf waar ik al vele weken mee rondloop
Horloge komt uit Korea, heeft ook zo n heerlijke verstelbare metalen band, en loopt 1 of 2 seconden per dag uit de pas.