Een inkijk bij San Martin factory, interessant om te kijkenš
Gefeliciteerd met je SA, wens je veel draagplezier
. En daarbij ben jij iets goedkoper uit dan ik met de echte
. Waar het om draait is dat jij er blij mee bent, hommage of niet is toch lekker boeien
Dankjewel Fred, ook bedankt voor de allerleukste opmerking onder mijn NA topicšš½ en zo hoort het ookš
Jammer dat sommigen het leven te serieus nemen waardoor ze vergeten om optimaal te genietenš
Ik voel me niet aangesproken voor de duidelijkheid maar als ik mijn mening mag geven:
Misschien ben je gaandeweg de San Martin aankopen iets teveel gaan denken dat je 1 op 1 hetzelfde koopt als het origineel. Of zo komt het een beetje over voor mij.
Nogmaals niks persoonlijk heb zelf ook een WD V2 en vind het een leuke kwaliteit voor het geld en nog best aardig gelukt.
Maar geen haar op mijn hoofd (heb ik ook niet ) die er aan denkt om dit met een Speedmaster te vergelijken, meesterwerk, precies hetzelfde etc.
Ik ken iemand die jaren heeft gespaard voor dat horloge daar zou ik hem en het merk echt zwaar tekort mee doen door te zeggen. Ik heb hetzelfde maar dan voor een prikkie.
Dat is ook gewoon niet waar. Het blijven leuke kopies voor het geld en om diverse modellen te proberen zoals je zelf al aangaf.
Verder geen oordeel oid en leuk om te zien dat je heel blij bent met de verschillende modellen San Martin!
Geniet ervan, nogmaals
Je voelt je niet aangesproken maar er zat iets heel dwars bij je waarschijnlijkš
Als bepaalde dingen bij jou zo overkomen zijn het jouw illusies die je creƫrt in je koppie.
Als ik San Martin horloges koop en een NA post hier heb ik nooit gezegd of beweert dat ik een 1 op 1 hebt aangeschaft.
Als je problemen hebt met bepaalde woordkeuzes die ik gebruik uit mijn eigen ervaring zoals hommage of meesterwerk boeit me totaal niet.
Boeit me niet vind ik zoān onnodige uitspraak
Maar fair enough. Waarschijnlijk werd ik getriggerd door je Grand Seiko uitspraak. Dat kan ik me gewoon niet inbeelden dat dat ook maar in de buurt komt qua kwaliteit en afwerking. Maar zie het horloge hier vanzelf wel verschijnen om te vergelijken.
Durf zelfs te stellen dat je bij de Citizen Tsuyosa of eender welke Seiko al het verschil in vakmanschap en met name afwerking ervaart vergeleken met een SM. Dat hoeft echt niet met een horloge van een paar duizend euro.
Verder geen probleem hoor, geniet van je NA.
Leven en laten leven
Fijne avond!
Cool, ziet er mooi uit en met 38mm een voor mij perfect maatjeā¦
Enjoy.
Volgens mij heb jij mij niet goed begrepen!
Om iets te vergelijken heb je in dit geval een Grand Seiko nodig en die heb ik niet.
İk heb gezegd dat ik mijn ervaring van GS hommage na gebruik zou delen, daar zit best een verschil in.
Fijne avond gewenst !
Veel plezir ermee.
Nog nooit gehoord van Tisell watch
Ze gebruiken Citizen Miyota 9015 uurwerk, niks mis mee.
Koreaanse horlogemaker met een vestiging in TsjechiĆ« ? Begrijp ik het nou goedā¦
Zit je wel lekker in je bubbel
Veel plezier met je mooie nieuwe aanwinst.
Koreaans kloonmerk met verkoop in EU vanuit Tsjechiƫ.
Gr, Vigorelli
Tja. Kwalitatief lijken ze altijd prima in orde.
Maar wil je niet een beetje trots op een merk zijn? Iets wat een merk mooi maakt? Een meer eerzame achtergrond dan het simpelweg klonen van andermans werk?
Ik denk dat iedereen die hier negatief reageert SM zou waarderen als ze maar gewoon op eigen werk zouden drijven
Mijn horloge kwam rechtstreeks uit Korea, er is ook een filiaal in Tsjechie begreep ik achteraf
Aldaar maar een beperkte keuze.
Haha lekker man, zolang je er maar van geniet. Dat is het belangrijkste!
Iedereen beleeft de hobby op zān eigen manier. Ook perfect om erachter te komen wat je wel of niet mooi en leuk vindt.
Dat kan ik wel met zekerheid ontkrachten. De vraag is natuurlijk is het eerlijke concurrentie is.
Toch niet de kant van Kim Jong Un he
Voor mij hebben ze wel de gun factor dat ze met kwalitatieve grondstoffen kwalitatieve hommage horloges produceren. Wetend dat ze nog maar 8 jaar opereren in dit business.
Je zal altijd bij een merk positieve en nagatieve geluiden horenš
Welke grondstoffen bedoel je? En hoe heb je bepaald dat ze kwalitatief zijn?