NA seagull 1963

Beste.

Ik kwam hem hier op de site tegen en was meteen verkocht. Na wat zoekwerk was online kopen de enigste optie. Beetje jammer want ik hou van de beleving om nieuw bij de horlogewinkel te kopen.

Maar goed, besteld want veel euros kost het prachtstuk niet eens. Dus waarom twijfelen. Val je jezelf geen bult aan als het tegen doet vallen.

Gisteren in ontvangst genomen en de handwinder meteen om gedaan. Wat een pracht horloge zeg.
De wijzers die van zwart naar blauw verkleuren met het lichtval, de mooie goud opgelegde cijfers op de champagne dail staat werkelijk prachtig.

Super tevreden.

Voor het gebruiksgemak heb ik wel gekozen voor 2zijdig saffier glas ipv plexiglas .

Quick Overview
Movement: Seagull ST19

Watchcase: stainless steel, polished

Diameter:37,5mm

Height: 14mm

Bandwidth: 18mm.

De fotos van de handopwinder… helaas geen uitpak fotos. Was wel de moeite. Persoonlijke brief en info erbij en tevens een heerlijk pak snoepgoed uit rusland.

Maar helaas, ik was te enthousiast gisteren .


41 likes

Mijn beste,

Proficiat met deze aanlokkelijke aanwinst!!
Ik wens je er een sportieve tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Heb hem al twee keer gehad. Iedere keer als ik hem weer voorbij zie komen jeukt het weer. Maar ik heb maar een pols en moet helaas keuzes maken. Gefeliciteerd een super aanwinst.

Geweldige aanwinst! Veel plezier ervan!

Om de ervaring af te maken zou ik de saffier naast seagull fiffer houden :wink:

Hij kan tegenwoordig ook op bezoek komen :wink:

2 likes

Uit Rusland?
Het is een Chinees horloge. Heb je horloge in Rusland besteld?
Ik heb de fiffer op dit moment. Kom binnenkort met review. Eerste indruk was erg goed. Mooi horloge.

Veel plezier er van!

1 like

Nee uit Duitsland, www.poljot24.de
Hij verkoopt vooral russen vandaar het lekkers uit Rusland.

De seagull is de enigste niet rus die kopen kan bij hem.

4 likes

Super aanwinst geniet ervan.

Vet ding. Die Chinezen gaan ook vooruit hoor!

1 like

En die lekkere, " russische" chocolade letterkoekjes komen weer uit Duitsland meen ik. :wink:

Leuk ding inderdaad. Mooi die wijzers die blauw worden.
Heb zelf de 42mm variant.
Bandje naar de kliko, en een mooie vintage look leer erop.
We hebben alleen wel teveel betaald bij Poljot24, hoewel het nogsteeds niet veel geld is


Mijnes

6 likes

Voorzetje voor een plek waar dit horloge goedkoper is?

Klopt haha

1 like

Ach hij geeft wel een goede service en beleving en dat voor een intetnet aankoop.

Vind ik belangrijker dan een paar centen minder in de kosten.

Heb wel wat NA topics voorbij zien komen over deze horloges. Waren lagere prijzen als bij Poljot24, maar vrij vaag aandoende websites. Maar nogmaals: het is allemaal het geld niet, en ze zijn leuk

1 like

Oké ik kop hem in voor € 189,-

3 likes

Die inderdaad

mook met dat safier!