NA seagull 1963

Heb hem al twee keer gehad. Iedere keer als ik hem weer voorbij zie komen jeukt het weer. Maar ik heb maar een pols en moet helaas keuzes maken. Gefeliciteerd een super aanwinst.

Geweldige aanwinst! Veel plezier ervan!

Om de ervaring af te maken zou ik de saffier naast seagull fiffer houden :wink:

Hij kan tegenwoordig ook op bezoek komen :wink:

2 likes

Uit Rusland?
Het is een Chinees horloge. Heb je horloge in Rusland besteld?
Ik heb de fiffer op dit moment. Kom binnenkort met review. Eerste indruk was erg goed. Mooi horloge.

Veel plezier er van!

1 like

Nee uit Duitsland, www.poljot24.de
Hij verkoopt vooral russen vandaar het lekkers uit Rusland.

De seagull is de enigste niet rus die kopen kan bij hem.

4 likes

Super aanwinst geniet ervan.

Vet ding. Die Chinezen gaan ook vooruit hoor!

1 like

En die lekkere, " russische" chocolade letterkoekjes komen weer uit Duitsland meen ik. :wink:

Leuk ding inderdaad. Mooi die wijzers die blauw worden.
Heb zelf de 42mm variant.
Bandje naar de kliko, en een mooie vintage look leer erop.
We hebben alleen wel teveel betaald bij Poljot24, hoewel het nogsteeds niet veel geld is


Mijnes

6 likes

Voorzetje voor een plek waar dit horloge goedkoper is?

Klopt haha

1 like

Ach hij geeft wel een goede service en beleving en dat voor een intetnet aankoop.

Vind ik belangrijker dan een paar centen minder in de kosten.

Heb wel wat NA topics voorbij zien komen over deze horloges. Waren lagere prijzen als bij Poljot24, maar vrij vaag aandoende websites. Maar nogmaals: het is allemaal het geld niet, en ze zijn leuk

1 like

Oké ik kop hem in voor € 189,-

3 likes

Die inderdaad

mook met dat safier!

Groot gelijk, die heb ik ook gehad en is elders op het forum nog aanwezig. absoluut een mooie klok! :slightly_smiling_face:

Klopt, die van mij kwam er ook weg. Kreeg er ook nog 2 bandjes extra bij trouwens.

Buiten Chinees (en uiteraard Russisch) verkoopt ie toch ook Duits (Alexander Shorokhoff, Hartig, Poljot International, vintage Glashütte GUB) en Luch uit Wit-Rusland (jaja :rofl:)

Ja maar dat is met acryl glas niet de saffier versie… open case back is nog eens € 30 erbij… en verzending is nog eens € 16,34 dus € 235,34 t.o.v. € 289 (verzonden) voor de saffier versie (en met de zekerheid van service indien een probleem achteraf).

2 likes