NA: Seiko Brightz

Gisteren deze Seiko Brightz SAGN007 ontvangen.
Dit horloge stond al lang op mijn lijst. Vooral de aparte kast, samen met het highgrade uurwerk en Ti spraken mij aan.
Er is ook een variant zonder registers (handwinder) en een variant met 2 registers.

Dit horloge is voorzien van het 4S27 uurwerk met een retrograde weekdag aanduiding en een onafhankelijle GMT uurwijzer. Meer info over de 4S uurwerk serie:

Overige specs:

  • Titanium kast en band
  • Emaille plaat

De band is mat maar heeft gepolijste korte zijstukjes.

De drie registers hebben een grillige patroon. Even enkele foto’s met verschillende lichtinvallen.

De kronen zijn apart vormgegeven en geven veel grip.

De plaat ziet er bij verschillende omstandigheden anders uit. De ene keer strak in 1 kleur, de andere keer meerkleurig en met duidelijke verdiepingen.

Het highgrade uurwerk met de kenmerkende highgrade herkenningspunten.

Ben er weer blij mee. Licht horloge, mooie kast, mooi formaat en de emaille plaat is gaaf.

59 likes

Hij is zeker mooi :+1::+1:

1 like

Heel mooi, veel plezier ermee :+1:

1 like

Heel erg gaaf. Ziet uniek uit! Enjoy

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze glorieuze verschijning!!
(Schitterende foto’s ook)
Ik wens je er een formidabele tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Zo dan! Mooi zeg! Gefeliciteerd!

1 like

Niet helemaal mijn smaak, maar een karaktervol horloge, en de 4s kalibers zijn top!

1 like

Erg mooi Marco…hoe verhouden de Brightz modellen zich eigenlijk tot bijv. Grand Seiko qua afwerking en materialen?

1 like

Dank je Eric, ik heb geen idee :laughing:. Ik stel het moment voor een GS nog steeds uit, eerst nog wat wensen in de lagere segmenten :slightly_smiling_face:.

1 like

Weer een heel bijzondere Seiko!
Emaille blijft leuk.

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Schitterend ! Veel plezier gewenst !

1 like

Bijzonder en mooie Seiko.
Geniet ervan.

1 like

Erg mooie, geen 13 in een dozijn, Seiko!:+1::heart_eyes:

2 likes

Prachtige NA !
Gefeliciteerd !

1 like

Proficiat met dit schitterend horloge. Ook weer hele mooie foto’s. Je hebt zo onderhand wel een hele mooie niet vaak geziene Seiko collectie zeg👌🏻

PS hoe ziet de sluiting van de band er uit. Is dit nog iets “speciaals”

1 like

Een bijzonder en uniek horloge en wat een prachtig uurwerk! Geniet ervan! :smile: :+1:

1 like

Apart, daar hou ik wel van :ok_hand:

1 like

Whooooow :star_struck:heel mooi .

1 like

Topnotch

1 like