NA Seiko SNKN37 Recraft

Het lijkt wel feest hier huize R, vandaag kwam DHL met een pakketje van Amazon.com
Iets langer onderweg dan gepland maar al met al viel het me niet tegen.

Een paar weken terug stond er in het blauw een Seiko Recraft te koop, de spacy variant in het blauw maar die was net verkocht toen ik het op de radar kreeg.
Na wat extra onderzoek naar deze serie, die officieel niet in Europa is uitgebracht, kreeg ik een voorkeur voor de SNKN37, de blauwe versie in jaren 70 stijl met een mooi groot formaat (43.5mm). automaat en een bruine lederen band.

Via Chrono24 af en toe te verkrijgen maar ik dacht laat ik het eens avonturieren en het rechtstreeks uit de USA over laten komen.

Pakketje zag er niet al te denderend uit (zie de foto’s), het horloge mankeert niets aan op het eerste gezicht maar er gaat wel een mailtje richting Amazon.
Qua doane/inklaringskosten alles al direct bij afrekening geregeld en ook dat ging goed en er hoefde niets extra te worden betaald.

Al met al denk ik een mooi afgewerkt horloge voor niet al te veel geld dat bij vele gelegenheden kan worden gebruikt.

Maar goed, tekst is leuk, foto’s beter toch?

Kan de vorige week ontvangenCertina uit het andere draadje mooi voor de bijzondere dagen worden gebruikt!

16 likes

Dat is een beste joekel. Mooie kleur wijzerplaat heeft die!

2 likes

Mijn beste,

Chapeau!!
Gefeliciteerd met deze fraaie aanwinst!!
Een Seiko, doch “Anders dan Anders”.
Het heeft een mooie betoverende uitstraling!!
Ik wens je er een fantstische tijd mee. :watch:

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Gefeliciteerd. Als het horloge prima werkt dan maakt dat het pakketje beschadigd is niet uit.

Wel klagen. Ze zijn best relaxed in refunds. Doe het via de chat; is een kleine refund vanavond al rond.

2 likes

Mooi ding :+1: Inderdaad nog nooit eerder gezien hier

2 likes

Leuk model! Als je snel kijkt lijkt het wel een Panerai😋

2 likes

Bedankt voor de tip, na een korte chatsessie toch een refund (10%) gehad.

2 likes

Geweldig toch? Snel verdiend. Geen ellenlange emails, geen Alberto Stegeman en TrosRadar :wink:

2 likes

Heel leuke aanwinst :ok_hand:

2 likes

Ik vind 'm leuk. Veel plezier ermee!

1 like

Ik was je dus net voor!! :smiley:
Heb nu idd een erg mooie Seiko recraft in mijn bezit! :+1:

1 like

Mooie NA hoor!

Heb zelf de groene recraft gehad en ben altijd wel gecharmeerd van deze horloges.
Veel plezier er mee!

1 like

Proficiat met je nieuwe aanwinst en veel plezier ermee!

1 like

Ziet er goed uit!

1 like