Het lijkt wel feest hier huize R, vandaag kwam DHL met een pakketje van Amazon.com
Iets langer onderweg dan gepland maar al met al viel het me niet tegen.
Een paar weken terug stond er in het blauw een Seiko Recraft te koop, de spacy variant in het blauw maar die was net verkocht toen ik het op de radar kreeg.
Na wat extra onderzoek naar deze serie, die officieel niet in Europa is uitgebracht, kreeg ik een voorkeur voor de SNKN37, de blauwe versie in jaren 70 stijl met een mooi groot formaat (43.5mm). automaat en een bruine lederen band.
Via Chrono24 af en toe te verkrijgen maar ik dacht laat ik het eens avonturieren en het rechtstreeks uit de USA over laten komen.
Pakketje zag er niet al te denderend uit (zie de foto’s), het horloge mankeert niets aan op het eerste gezicht maar er gaat wel een mailtje richting Amazon.
Qua doane/inklaringskosten alles al direct bij afrekening geregeld en ook dat ging goed en er hoefde niets extra te worden betaald.
Al met al denk ik een mooi afgewerkt horloge voor niet al te veel geld dat bij vele gelegenheden kan worden gebruikt.
Chapeau!!
Gefeliciteerd met deze fraaie aanwinst!!
Een Seiko, doch “Anders dan Anders”.
Het heeft een mooie betoverende uitstraling!!
Ik wens je er een fantstische tijd mee.
En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.