Zie https://www.horlogeforum.nl/t/postnl-dhl-ups-dpd-etc-ellende/205391/1 .
Misschien wil er iemand weten wie er allemaal aanbelt als hij/zij is gaan werken
Smartwatches zijn handig tijdens het sporten en bewegen, ik zou niet weten wat je er anders mee zou moeten doen⦠dus gooi niet alle horloges uit het raam
Dat inderdaad, weer een trigger erbij die je iets wil laten doen. Nee bedankt.
Aan de andere pols een activity tracker overweeg ik wel.
Geen idee wat je voor dat apparaat hebt mogen betalen, maar misschien had je beter dat geld hierin kunnen investeren. Kolere wat een woordenbrij.
Ik had het, en vond het dodelijk vermoeiend
Om vervolgens toch niet de deur te kunnen openen. Het is werkelijk de meest nutteloze informatie die iemand kan hebben.
Je hebt hem niet helemaal denk ik.
Hotseflots
had je beter dan geld ,klopt ook niet helemaal ook een cursusje nodig .
Krijg alleen maar hoofdpijn van smartwatches. Niet zo smart dusā¦
Zelf ooit een Apple watch gehad. Na een jaar de deur uit gedaan. Teveel afleiding en stress.
Persoonlijk snap ik ook het hele sportswatch gebeuren niet. Wie heeft ooit verzonnen dat men dit nodig had?
Dat dit handig/ levensreddend kan zijn voor mensen met (ernstige) gezondheidsklachten soit. Daar kan ik inkomen.
Wat helpt het je ( een gezond mens) om te weten hoe snel je hart klopt? Voor je conditie? Daar heb je geen smartwatch voor nodig.
Zoān apparaat is sluipend, je raakt steeds meer geobsedeerdā¦stiekem word het gebruik steeds dwangmatiger.
We slaan doorā¦
https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/joca.12603
De marketing afdelingen van die fabrikanten doen iig goed hun werk.
Een probleem creƫren, en dan een oplossing verkopen.
Just my two centsā¦
Ik heb zelf ook een smartwatch en wel die van apple, ik draag hem 5 dagen in de week op het werk. Ik ben werkzaam in de bouw en het is soms wel eens handig om te zien waar nu weer het apje vandaan komt. De rest staat uit, het horloge gaat dan ook weer af voordat ik naar bed ga. En kwa beschadigingen door het werk dan liever de apple watch dan de āanalogeā de smartwatch is dus de ultieme beater voor mij
Ik heb een Galaxy watch maar draag het ding nooit, alleen op vakantie voor de routekaart. scheelt de batterij van mijn telefoon tijdens het wandelen. Ik heb er echter geen zin in om continu notificaties te krijgen. Op mijn telefoon is dat erg genoeg. Ook vind het spuuglelijke gevallen. Sorry maar mijn Omega swappen voor zoān stukje scherm? Nop. hard pass.
Je zou em nooit kopen maar je hebt em wel !!!
Je hebt em dus āgratisā.
Nog gratisser dan het goedkoopste stuk brol van aliexpress.
Zal niemand beoordelen op het accepteren van āgratisā producten.
Maar ehhhh . Ze zijn niet voor niks.
dat is het dus,
normaal zullen er niet zoveel zijn die daar daadwerkelijk voor willen betalen,
en dat zullen āzeā geweten hebben, hoeveel zouden er tot nu toe al wel niet gratis zijn weggegeven,
zelfs mijn vrouw heeft er zo eentje gratis kunnen bemachtigen (ze zou er nooit zelf eentje gekocht hebben)
maar tjaā¦gratis hĆ©
gratis verslaafd maken
De galaxy watch 7 heb ik gratis ,als je goed gelezen had de ultra niet.
Maar hij bevalt prima ,ben er blij mee .
Ondanks de soms wat negatieve reacties ,maar gelukkig draag ik hem voor mezelf.
Een mooie aanwinst op dit moment.
En notificaties dat kun je zelf bepalen mijn deurbelcamera heb ik gauw op off gezet .
En bellen doen we ook niet meer met een koelkast die daarnaast alleen sms kon ontvangen.
De meesten zijn verslaafd aan het langwerpige stukje metaal in hun broekzak.
En dat is met een smartwatch en je gsm thuis laten een stuk minder en rustiger.
En Hotseflots wat goed dat de zin gauw verbeterd hebt stel je voor ..
En mijn andere horloges zal ik nooit afstand van doen.
Ik heb de Garmin smartwatch heel lang gedragen maar ik gebruik hem nu alleen voor sporten/hardlopen.
Werd wel een beetje gek om continu alle berichten binnen te krijgen om de pols.
Nu weer analoog en het is weer heerlijk rustig
Maar je hebt geen gsm bij je dan ?.
Okay gelukkig heb ik weinig last van die prikkels ,het geeft mij juist rust geen gsm bij me . Die ik ook zoals de meesten constant uit mijn broek haal .
Gelukkig zijn we alkemaal verschillend .
Horloges heb ik omdat ik het leuk vind, gewoon puur als hobby.
Ik heb ook een smartwatch, die gebruik ik bij het sporten en puur functioneel.
Tis gewoon makkelijk om je tijden, hartslag, spm en zulks bij te houden cq af te lezen om het optimale uit je training te halen.
Nee, heb 2 jaar met een Garmin gelopen ten koste van mijn vaste Tissot. Nadat ik 2 erfstukken van mijn (inmiddels overleden) vader kreeg ging de Garmin de kast in. Een tijdje ervoor had ik de meldingen al uitgezet, gek word je ervan.
Mijn smartphone staat tegenwoordig ook op stil. Ik kijk er alleen op als het Mij uitkomt.