Handel is handel.
Zekere consumenten is lastige handel.
Onzekere consumenten is makkelijke handel.
Daarom zijn die dingen zo spuuggoedkoop/gratis.
Handel is handel.
Zekere consumenten is lastige handel.
Onzekere consumenten is makkelijke handel.
Daarom zijn die dingen zo spuuggoedkoop/gratis.
Ik kreeg voor mijn werk jubileum een Apple Watch. Die stond dezelfde dag nog op marktplaats. Ik heb er een mooie automaat voor gekocht met wat geld erbij. Ik merk door mijn iPhone dat ik te lang aan sta. Dan hoef ik zoān onding er niet bij om mijn pols.
Ik won een prachtige smartwatch.
Kreeg er de absolute zenuwen van.
Hartslag, stappen⦠ik wil het niet weten.
Bliepjes, lichtsignalenā¦
Onrust.
Past niet bij mij.
Ik heb ook zoān onding in huis. Leuk in het begin, maar op den duur mis je toch een echt horloge.
Wordt nu enkel nog bij sporten of wandelen gedragen.
Ik lees hier dat een hoop mensen dat ding gratis hebben gekregen.
ĆĆ©n ding; Gratis bestaat niet.
Ik was er vroeg bij met een kickstarter Pebble. Jaartje gedragen en tot de conclusie gekomen dat altijd meldingen binnen krijgen niks voor mij is. In corona nog een tijdje een goedkope Amazfit gehad voor de stappen en de āgebrek aan bewegingsmelderā. Heb nu nog een sporthorloge maar die gebruik ik alleen tijdens fietsen voor mān hartslag.
Een smartwatch is een smartwatch en een horloge is een horloge, twee totaal verschillende concepten dus ik draag op de linker pols en horloge en de linker een smartwatch (garmin venu x1) en gebruik de de smartwatch voor de slimme functies, meldingen, health etc. en jeu horloge daar kijk ik op als ik wil weten hoe laat het is
Best druk op 1 pols.
Foutje⦠Links horloge, rechts smartwatch
gefeliciteerd met je Samsung smart watch, wens je veel draagplezier
.
Zelf heb ik er 2, ja joh nieuwe tel, krijg je dat erbij maar ik noem het een printplaat, liggen bij mij in de la mogen niet in de box. Handig, zeker, als ik wil weten of mijn hart nog klopt mag die 2 min. om de pols Gekkigheid, leuke functies op, maar ik heb meer met mijn andere horloges, blijft een smaak kwestie en of je vaak in de sportschool bent
Gefeliciteerd. Gedurende de dag draag ik mechanische horloges, maar tijdens het sporten en ās nachts draag ik mijn Garmin Marq. Ik vind dat mechanische horloges en smart watches elkaar prima kunnen aanvullen. Veel plezier ermee.
Daar heb je geen horloge voor. Hier wil je toch niet mee gezien worden
Tja laat ik hem nou nog mooi vinden ook .
Is nog niet van het polsje af geweest,dacht ook om links de breitling en rechts de samsung te gaan dragen.
Ik dacht dat Maradona soms 4 horloges om had ,dus appeltje eitje .
Nee ik ben er blij mee ,maar wist dat op het forum er niet zoveel interesse in zou wezenā¦
Maar ieder draagt wat hij wil .
En dacht vandaag nog morgen de Breitling maar weer om ,op het feestje.
Dus misschien is er nog hoop .
Altijd smartwatches tot beschikking maar het is niet hetzelfde als mn andere horloges.
Het always-on gevoel is mij teveel afleiding en het halen van doelen geeft mij een negatief gevoel als ik door omstandigheden de ringen niet kan sluiten etc
En een beetje persoonlijkheid erin knallen is altijd leuk!
Ik kan hem ook nog om mijn enkel doen ,een vriend van mij draagt er nu 8 maanden 1 om zijn enkel en het went volgens hem snel .
Dus dan de pols weer vrij .
Zou dat werken, een sporthorloge om de pols?
Ik heb het over zoeetje die je er zelf kan van af halen.
Ik heb het andersom gedaan. Droeg al een tijd geen horloge meer, alleen tijdens werktijd, maar die ging z.s.m. af zodra ik thuiskwam. Werkkloffie uit,horloge af en niet meer aan werk denken.
Via het werk van mijn vrouw destijds een galaxy Watch kunnen kopen, deze heb ik een tijdje gedragen.
In het begin was dat leuk. Veel informatie, ook health gerelateerd.
Maar de stappenteller klopte nooit, om de tijd te zien moest ik echt een duidelijke beweging maken of erop tikken. De accucapaciteit was te laag om een volledige dag de tijd weer te geven op het AOD scherm.
Op gegeven moment begon de stroom aan informatie en dus afleiding me steeds meer tegen te staan.
Ding verkocht en een Casio Duro gekocht, en toen ging het bergafwaarts.(Registratie op forum, āGrailā benoemen, etc.etc.)
Maar, nu nog steeds gelukkig met het afscheid van de smartwatch!
Al zou een goede healthtracker met bloeddruk, hartslag, activiteit die betrouwbare waardes levert, nog wel interessant zijn. Maar, liefst niet zichtbaar te dragen. Whoop is leuk, maar nog vrij aanwezig.
Ik heb de garmin als ik een toertje ga lopen maar dan zit die meteen terug in de kast. Wel is enkele dagen een google pixel watch en in verder verleden apple watch geprobeerd maar langer dan een dag of 5 heb ik het nooit uitgehouden.
De liefde voor normale uurwerken en de constante ongewneste notificaties deden de huwelijken vroeg stranden.
Wel ben ik geinteresseerd in wat basis gezondheidsstatestieken en dat vind ik tof aan die spullen. Ik wandel ook dagelijks en probeer soms grotere afstanden te doen, vandaar draag ik wel zo een smart ring. Daar heb ne geen notificaties op en kan je toch wat op bijhouden wat ik best interessant vind. Grootste kers op de taart is dat hij niet in de weg van men horloge zit. Kortom alle voordelen zonder gestoord te worden en het is nog een mooi ding ook.
Bij mij is het traject geleidelijk van mechanische horloges naar smartwatches gegaan en daar ben ik tot nu toe blijven steken. Apple watches, Garmins en sinds gisteren de eerste Suunto (niet dat ik sport hoor⦠) De onrust is er dus niet door afgenomen, alleen het onderwerp is gewijzigd.
Ik sluit me helemaal aan bij @SteakFriet. Recent een Huawei GT5 Pro gekocht omdat ik die borstband van mān Polar helemaal zat was.
Ik gebruik de GT5 Pro puur als sporthorloge Ć©n om mān slaap te monitoren. Ik begin op een leeftijd te komen dat je je bewust wordt van je beperkingen en in dat opzicht vind ik het interessante toevoeging.
Maar, zodra ik thuis kom van het sporten gaat ie terug in de kast tot de volgende sportsessie en slinger ik een van mān mechanische vrienden rond de pols. Die bezorgen me een soort van fierheidā¦en dat ervaar ik niet met een smartwatch.
Ook de meldingen over vanalles en nog wat geven een zekere stress die ik niet nodig heb buiten mān professionele leven. En jaā¦ik weet dat je zelf bepaalt welke meldingen je krijgt.
Dus, voor mij is het een geweldig stukje technologie dat ik gebruik waarvoor ik het gekocht heb, maar mān liefde voor mechanische horloges zal er niet voor wijken.