NA: Speedmaster Broad Arrow (mijn eerste full-size)

Ik was al langer op zoek naar een full-size Speedmaster om de collectie uit te breiden. Omdat ik gecharmeerd ben van alles wat niet mainstream is, kwam de Broad Arrow met witte dial en blauwe indexen boven drijven.

Na de uitgebreide NA-Post van @watchguy37 over zijn zoektocht naar de Broad Arrow (1957)

https://www.horlogeforum.nl/t/na-omega-speedmaster-broad-arrow-1957-321-10-42-50-02-001/609980?u=connie

raakte mijn zoektocht in een versnelling. De gebruikelijke kanalen afgespeurd maar niets dat qua prijs/kwaliteit mij kon bekoren. Ik was via Marktplaats dicht bij de koop van een ‘57 maar dat liep spaak vanwege schimmige antwoorden en wisselende standplaatsen.

Een maand geleden deze Speedmaster 3551.20.00 Broad Arrow gevonden. Caliber 3033. Bod gedaan, tegenbod gekregen maar dat vond ik niet scherp genoeg. Eergisteren wilde de verkoper het tegen mijn bod van de hand doen, dus niet lang getreuzeld en toegeslagen.

Het horloge is visueel en qua uurwerk in hele mooie staat voor zijn leeftijd ( Begin dit jaar volledig geserviced door Omega en vakkundig gepolijst. Op mijn pols (19cm) past ‘ie goed, al was ik bang dat hij te fors zou ogen.

De speling van het licht op de blauwe elementen is geweldig! Daarom hier de plaatjes :star_struck: :star_struck:.

31 likes

Heel mooi :ok_hand:t2: veel draagplezier gewenst.

1 like

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Prachtige speedy!

1 like

absoluut een knaller,
draag hem met plezier

1 like

Prachtig!:heart_eyes:

1 like

Heel cool. Gefeliciteerd met deze aanwinst!

1 like

Mooie aanwinst, geniet ervan!

1 like

Proficiat met deze Speedmaster. Mooi!

1 like

Erg mooi, deze Speedmaster. Veel plezier ermee.

1 like

Mijn beste,

Een plezante aanwinst!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Prachtig! Pas een andere variant mogen passen en het is een geweldig horloge.

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst😀

mooi hoor :slightly_smiling_face:

Mooie aanwinst hoor, gefeliciteerd!

Gefeliciteerd, heel veel plezier gewenst met dit mooie horloge!

Mooie keuze :heavy_check_mark: Gefeliciteerd met deze Speedy als NA