NA: Speedmaster legt het af tegen Chronomaster Moonphase!

Dank, leuk om te horen. Hield er toch ook wel rekening mee dat er reacties zouden komen waarin ik voor gek zou worden verklaard. Niet dat er iets toe zou doen (kom maar op met die reacties!) maar instemming is lekker hoor…

3 likes

:point_up:
Nou, ja, beter had ik het niet onder woorden kunnen brengen.

1 like

Dat kan ik begrijpen :ok_hand:
Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd met je NA!

1 like

Zeer mooi. Ondanks het feit dat ik een speedmaster fan ben moet ik toegeven…

1 like

Proficiat met deze wondergrail!

Die van mij heb ik zeker nog en gaat waarschijnlijk nooit meer weg!

Nog wat mooie plaatjes!

5 likes

Top! :ok_hand:

1 like


Niet de enige op het forum ik heb deze met zwarte wijzerplaat.
Veel draagplezier👍

6 likes



Gewoon een mooi uurwerk in een mooi horloge

5 likes

Sodemieter, ja, super!
Mooi man… :heart_eyes:

Heel gaaf! geniet er van!

1 like

Ik zal je even gek maken😁

4 likes

Hahaha, het kan dus… Waarom kiezen?
Ok, duidelijk dat ik op een gegeven moment opnieuw zal beginnen met het sparen voor de FOIS en me nog beter moet wapenen tegen Afleiding…
Maar serieus, wat een combo… :muscle:

1 like

Ik moet zeggen dat ik de speedmaster het meest draag.

2 likes

Ahem… kleine correctie op mijn eigen post (kan hem niet meer editten). Het juiste refnr van deze Zenith is niet 01.0240.410 maar 02.0240.410.
Het verschil? De 01 is geleverd met een leren band, de 02 met bracelet en die laatste heeft drilled lugholes en de positie van de holes is anders dan die van de 01 (dichter bij de kast).

1 like

Erg gaaf!

Verbazingwekkend trouwens dat ie maar 13mm dik is?
Dat is 1mm minder dan een Moonwatch!

Zat daar vooral naar te kijken omdat ik verwachtte dat het horloge érg dik/hoog zou worden met al die complicaties. Het is overduidelijk geen 7750 uurwerk! :slightly_smiling_face:

Geweldige keus!

1 like

Ja, amazing, 13mm. Chrono automaat, incl extra functies. Ben niet zo gek op dik, en dan vallen eigenlijk de 7750 chrono’s snel af. Deze ligt prima op de pols…

1 like

Werkelijk een schitterend horloge! Met bruin lederen band vind ik hem het mooist.

1 like

Gefeliciteerd!
Leuke NA, geniet van je horloge. :+1:

1 like

Het is inderdaad een schitterend plaatje om naar te kijken! Enjoy, zou ik zeggen :+1:t2:

1 like