Mijn beste,
Proficiat met deze sportieve aanwinst!!
Ik wens je er een uitdagende tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Mijn beste,
Proficiat met deze sportieve aanwinst!!
Ik wens je er een uitdagende tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk, veel draagplezier en welkom bij de Citizen club.
Gefeliciteerd mede drager.
Ik had je al gefeliciteerd, maar nog niet hier. Dus bij deze nogmaals gefeliciteerd. Trouwens heel leuk geschreven je NA, mag ook gezegd worden . Ik heb ook aardig wat Citizens, alleen niet met een maanfase. Dus dacht ga die eens even opzoeken wat die kost.
Ga het niet hebben over de prijs, maar joh zag op een niet nader te noemen Nederlandse site gewoon dat die €250,00 boven list durven te vragen.
En dan al die toeters en bellen die op sommige horloges zitten, eigenlijk gebruik ik ze nooit. Verder zijn die quartz en dan vooral de radio controlled en GPS horloges heel erg makkelijk, ben ik dus helemaal met je eens. Lekker vaak afwisselen met die mooie Squale van je en je collectie is compleet
Leuke reacties heren, dank!
Dank je wel Ferry!
Tja, het is gewoon een courant model wat op iedere straathoek voor de adviesprijs te krijgen is. Dus je zou wel gek zijn om er teveel voor te betalen. En op een Seiko/Citizen is offline altijd wel een beetje extra korting te krijgen, is mijn ervaring. Ik vind trouwens de adviesprijs van 695 helemaal niet zo gek voor deze uitvoering. Dat had ook best wat hoger kunnen zijn als je naar vergelijkbaar spul kijkt. Ik vind deze tof en 'm zijn geld waard!
Voorlopig zeker …
Prachtige aanwinst, draag deze in goede gezondheid!
Dat blijkt!
Leuk verhaal en mooi horloge. Veel plezier met je NA.
Leuk horloge, en zeker bijzonder. Gefeliciteerd.
Mooi horloge. Mooie wijzerplaat.
Ik hou er altijd wel van, een horloge met een toffe naam
Gefeliciteerd met deze toffe Citizen en ik hoop dat die net zoveel draagtijd krijgt als je Thalassa.
… ook jullie bedankt voor de leuke reacties!
Het draagt bij aan het plezier. Leuk.
#MeToo
Vandaar dat ook jij fan bent van de Tudor Pelagos, vanuit 't oude Grieks πέλαγος (pélagos, “zee”). Ook tof, al was het maar omdat Tudor Sea gewoon net iets minder lekker bekt …
Wat een heerlijke NA!
Mooie vormgeving, veel nerdy stuff aan boord.
Helemaal goed
Mooie horloge. Niet veel met quartz horloges, maar ik wil er bijna eentje van je kopen. Zo interessant maak je t verhaal. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst✌🏼
Misschien daarom ook wel fan van Skuaale ook zo heerlijk uit te spreken.
Ben wel beetje een fan van de Citizen Eco-Drive, échte grab-and-go horloges
Gefeliciteerd met je mooie NA en bedankt voor je uitgebreide toelichting van het horloge. Topper!
Dank voor jullie leuke reacties!
Vanmorgen heb ik natuurlijk even gekeken of ‘de radio’ het (vanaf het nachtkastje) doet. Ja hoor, Tsuki-Yomi heeft vannacht keurig contact gezocht en gehad met de tijdseinzender in Duitsland …
DCF77 is een tijdseinzender die vanuit Mainflingen in Duitsland via de lange golf op een frequentie van 77,5 kHz met een vermogen van 50 kW een signaal uitzendt dat binnen een straal van meer dan 1500 km te ontvangen is […]