NA: Universal Geneve Polerouter s20214-4 & Polerouter only topic

Kan iemand mij vertellen of de band wel of niet origineel is van Universal geneve? er staat namelijk geen logo op, echter vertelde de vorige eigenaar dat hij wel origineel zou zijn. hoe dan ook een prachtig horloge als je het mij vraagt met origineel plexi en kroon van Universal.


5 likes

‘t bandje is inderdaad mooi en een uitstekende match!
Ga ik erop laten zitten

1 like

Niet origineel UG.

bedankt!

Och. Die banden! Wat een heerlijkheid.

Prachtige Polerouter collectie in zo’n korte tijd opgebouwd.
Als mijn budget het zou toelaten, zou ik zeker ook nog een stalen polerouter met datum en microrotor uurwerk erbij willen hebben. Maarja…te veel wensen en ideeën en het geld kan maar 1x uitgegeven worden.

6 likes

Dank je! Tja, zijn verslavend :yum:

Vooral de manier waarop de stalen binnenring met het licht speelt :heart_eyes:. Ook het micro-rotor uurwerk vind ik gaaf (of het technisch nu wel of niet stabiel(er) is).

2 likes

Even los van de band:
ik kan het horloge toch niet helemaal plaatsen. Ik zie eigenlijk in de reference galery geen enkele polerouter zonder corsshair / horizontale streep over de plaat. Ook het “Swiss” bij de 6 uur zie ik nergens terug, alleen “Swiss T”. Ook de binnenring is glad en dat zie ik ook nergens terug.


Jawel hoor!

1 like

Die heeft toch echt weer andere wijzers en geen opgelegd logo en maar 2 regels tekst onder het logo :thinking:
Ik weet niet of je overweegt deze te kopen. Zo ja, dan zou je even met de eigenaar van de website van de reference galery kunnen overleggen.

Sorry je hebt gelijk, ik stuurde de verkeerde door, hij staat onder de “de luxe” maar staat bij beide niet op de wijzerplaat


Ik heb hem laten nakijken en hij zou op de band na helemaal correct zijn.

ah ja…dat lijkt er al meer op.
De wijzerplaat van de versie die op het oog hebt lijkt niet echt heel goud, maar dat ligt neem ik aan gewoon aan de kwaliteit / belichting van de foto. Want deze deluxe is massief goud en de wijzerplaat moet dat ook zijn.

je hebt hem dus al in bezit?

1 like

Ja klopt! Helaas niet voor lange duur, band is echt te groot. Maar dat wist is al, werkt helaas in de praktijk minder fijn.

Een “Open 9”. Leuk detail.
Niet alleen bij Rolex dus @Brick :slightly_smiling_face:

6 likes

Denk niet origineel. Mijne had deze:

16 likes

Klopt, de band is inderdaad niet van UG die erop zit. Poehh die van jou is ook mooi zeg!

Mijn hemel! Het is niet mijn smaak, maar wat onwijs gaaf gedaan :+1:

Wat een geweldig ontwerp is het toch.
Vooral de “ring” die speelt met het licht.
En de lange lugs waardoor ‘ie groter draagt.

17 likes

The one ring to rule them all! :wink:

Groeten van zijn broer. Net terug van een kleine vakantie en deze maar weer meteen omgedaan:

14 likes

Mijn favoriet qua polerouter😍

21 likes