NA Vostok.

Heeft toch semi snelverzet? Valt best mee. Want een foute datum kan echt niet! :joy::joy:

3 likes

ik heb hem nu en dagje om en nog steeds heel blij mee. De reacties en oplossingen die hier geboden worden werken natuurlijk ook mee aan het positieve gevoel. Volgende stap is een nieuw bandje.

2 likes

Als het horloge een hele dag doordraaien zwart is en een echt snelverzet is wit, dan is de Vostok methode toch echt heel erg donker grijs :sweat_smile:

Die foute datum heb ik het ook soms moeilijk mee… als ik niet voldoende tijd heb, dan blijft de Vostok daardoor soms liggen. Maar ik benijd anderen die zich hier niets van aantrekken wel.

Toffe Vostok, veel draagplezier gewenst :ok_hand:

Na 24 uur terug draaien naar 20:30 en dan weer naar 24:00 en zo heen en weer.

1 like

Ja. Dat dus. Ik ben nogal lui aangelegd soms. Wat een first world problems toch. Klagen over de moeite om de datum te verzetten…

Ja dat is een goede tip! Je hoort ook een klikje tijdens het vastdraaien van de kroon ten teken dat ie weer losgekoppeld is.

1 like

Zolang mensen maar niet klagen over een datum die verkeerd staat… :thinking::joy:

4 likes

Dit is ook een heel leuke Vostok.

De rekening kun je naar Ferry sturen :grin:

2 likes

Gefeliciteerd met de aanwinst!

Een Vostok op NATO :flushed:
Laat Poetin dit niet horen…

3 likes

:joy::joy::joy:

1 like

Leuke Vostok !
Ik heb er twee en eentje draag ik geregeld zowel op Vostok rubber als op de stalen band.
Lekker zorgeloos horloge voor op de motor / tuin / etc.

Goede keuze gemaakt, veel plezier ermee!

Die draagt Zwitserse horloges dus die heeft geen inspraak :grin:

2 likes

Gefeliciteerd

Bedankt voor de reacties en adviezen. Het opwinden heeft tot nu toe geholpen. Horloge loopt nog prima. Heeft iemand nog tips voor een bandje? Ik ga voor staal. Nou hou ik zelf van alles origineel maar het moet wel een beetje kwaliteit zijn. Nou heb ik begrepen dat de originele banden niet zo goed zijn dus is het nu niet noodzakelijk.
Oh ja, kan zelf geen bandje verwisselen dus waar kan ik dit laten doen?

1 like

Graag gedaan.

Je horloge heeft 18mm lugbreedte. Dus vrijwel elk bandje van 18mm kan.

Smaak is persoonlijk, zelf zou ik bij een duiker met zwarte dial in de zomer een zwart rubberen of siliconen band er op zetten. Staal kan ook uiteraard. Ik koop meestal goede niet goedkope banden. Nooit spijt van gehad.

Overweeg zelf wisselen te leren. Deel van de hobby toch?

Met een Vostok en ergens op internet gekochte band, naar juwelier of ā€œechteā€ horloge zaak?

@None, ik zei toch al : een stalen mesh band erop en klaar ! :roll_eyes:

1 like

Ik vind het wel een horloge dat het goed zou doen op een grove, zwarte mesh.

1 like