Gaaf!
Ik had hem al even snel in levenden lijve gezien, maar nog een keertje is geen straf
Gefeliciteerd en geniet ervan
Schitterend, veel draagplezier
Wat een bijzonder horlogeš
War een avontuur, van el primero.
Que te vaya bien!
Nou, dat verzendverhaal vergeet je nooit meer!
Zelf helaas een verzending met een minder goede afloop meegemaakt: Lost in Transit
Gelukkig heb je jouw prachtige Zenith goede orde ontvangen!
Ik kende deze versie niet, maar wat een beauty!
Over dat relumen is al eea gezegd.
Als ik naar met name de minutenwijzer kijk snap ik je overweging om te relumen, deze heeft idd nogal wat āpatinaā.
Heb je hier zelf ervaring mee?
Ik volg https://www.instagram.com/thealchemistrelumer/ op Insta, en ben behoorlijk onder de indruk van zijn werk. Althans, van zijn fotoās, ik heb geen persoonlijke ervaring.
Hoedanook, erg veel draagplezier met deze fraaie vintage El Primero!
Maar dat gaat zeker lukken!
TLDR, maar prachtige fotoās! En wat een enorme mazzel heb je gehad - bij mij komen er regelmatig lege envelopjes binnen, waar dan bijvoorbeeld een uurwerk-rad in zat. Het stuk stront in het sorteercentrum dacht dan, al bepotelend, āhee, daās een trouwring of zoā.
Erg mooie Zenith, en echt eens even wat anders!
Gaaf man, heel erg mooi, gefeliciteerd
Pfff, peanuts, ik heb ooit een zeldzame Fin mogen ontvangen in een gewone envelop
Ok, iets minder kilometers afgelegd maar tochā¦
Blij dat dit goed afgelopen is, en gefeliciteerd met deze hele fraaie aanschaf!
Geweldige Zenith! Gefeliciteerd.
Ik lees je topics altijd met plezier.
Dank weer voor je bijdrage
Wat 'n bizar mooi horloge! De plaat, de kast, de bandā¦alles klopt. Jaloursmakend! Proficiat met deze beauty.
(en mooi dat je het over āzeā en āhaarā hebt, dat geeft een extra dimensie aan jouw verhaal)
Het is werkelijk een plaatje
wat een Zenith,
een Zenith om van te snoepen
draag hem met plezier
Heel gaaf! En nu je gasstel schoonmaken
In een woord: GAAF!
Mooi verhaal weer man en wat een prachtig ding!
Schitterend horloge !
Wow!!! Wat mooi horloge. En ook wat gaaf dat het niet een 13 in een dozijn horloge is!
Gefeliciteerd man! Mooi dat zoān gok zo goed kan uitpakken.
Ze staan op de leeslijst.
Bedankt voor je mooie reactie! Mijn vrouw vroeg vanochtend: āheb je die koffie ook echt gezet voor het uitpakken? En dan neem je de moeite om daar een foto van te maken? Wat leuk!ā
Ik geniet extra omdat ik weet dat ik het hier kan delen. Het gevoel opschrijven van zoān nieuw horloge. We kennen het allemaalā¦