NA - Zenith El Primero reist 1341km in een bubbelenvelopje🄹

Gaaf!

1 like

Ik had hem al even snel in levenden lijve gezien, maar nog een keertje is geen straf :grin:
Gefeliciteerd en geniet ervan :+1:

1 like

Schitterend, veel draagplezier :+1:

1 like

Wat een bijzonder horlogešŸ‘Œ

1 like

War een avontuur, van el primero.

Que te vaya bien!

1 like

Nou, dat verzendverhaal vergeet je nooit meer!
Zelf helaas een verzending met een minder goede afloop meegemaakt: Lost in Transit :frowning:

Gelukkig heb je jouw prachtige Zenith goede orde ontvangen!
Ik kende deze versie niet, maar wat een beauty!

Over dat relumen is al eea gezegd.
Als ik naar met name de minutenwijzer kijk snap ik je overweging om te relumen, deze heeft idd nogal wat ā€œpatinaā€.
Heb je hier zelf ervaring mee?
Ik volg https://www.instagram.com/thealchemistrelumer/ op Insta, en ben behoorlijk onder de indruk van zijn werk. Althans, van zijn foto’s, ik heb geen persoonlijke ervaring.
Hoedanook, erg veel draagplezier met deze fraaie vintage El Primero!
Maar dat gaat zeker lukken!

2 likes

TLDR, maar prachtige foto’s! En wat een enorme mazzel heb je gehad - bij mij komen er regelmatig lege envelopjes binnen, waar dan bijvoorbeeld een uurwerk-rad in zat. Het stuk stront in het sorteercentrum dacht dan, al bepotelend, ā€œhee, da’s een trouwring of zoā€. :roll_eyes:

Erg mooie Zenith, en echt eens even wat anders! :ok_hand:

1 like

Gaaf man, heel erg mooi, gefeliciteerd

1 like

Pfff, peanuts, ik heb ooit een zeldzame Fin mogen ontvangen in een gewone envelop :open_mouth:

Ok, iets minder kilometers afgelegd maar toch…

Blij dat dit goed afgelopen is, en gefeliciteerd met deze hele fraaie aanschaf!

1 like

Geweldige Zenith! Gefeliciteerd.

Ik lees je topics altijd met plezier.
Dank weer voor je bijdrage

1 like

Wat 'n bizar mooi horloge! De plaat, de kast, de band…alles klopt. Jaloursmakend! Proficiat met deze beauty.
(en mooi dat je het over ā€œzeā€ en ā€œhaarā€ hebt, dat geeft een extra dimensie aan jouw verhaal)

1 like

Het is werkelijk een plaatje :blush:

1 like

wat een Zenith, :star_struck:
een Zenith om van te snoepen :yum:
draag hem met plezier

1 like

Heel gaaf! En nu je gasstel schoonmaken :wink:

1 like

In een woord: GAAF! :+1: :ok_hand:

1 like

Mooi verhaal weer man en wat een prachtig ding!

1 like

Schitterend horloge ! :star_struck:

1 like

Wow!!! Wat mooi horloge. En ook wat gaaf dat het niet een 13 in een dozijn horloge is!

1 like

Gefeliciteerd man! Mooi dat zo’n gok zo goed kan uitpakken. :+1:

Ze staan op de leeslijst. :joy::joy:

1 like

Bedankt voor je mooie reactie! Mijn vrouw vroeg vanochtend: ā€˜heb je die koffie ook echt gezet voor het uitpakken? En dan neem je de moeite om daar een foto van te maken? Wat leuk!’

Ik geniet extra omdat ik weet dat ik het hier kan delen. Het gevoel opschrijven van zo’n nieuw horloge. We kennen het allemaal…

4 likes