NA, zojuist uitgepakt: Sinn U50 SDR

Naar aanleiding van mijn voorsteltopic werd ik gewezen op een mooie getegimenteerde U50 die op dit forum te koop staat, maar dit is hem geworden.
@Chronoloog tipte mij op de advertentie op Uhrforum.de en hoewel ik direct (niet voor het eerst) mijn eigen regel overtrad dat ik eerst iets moet verkopen (*) voordat ik iets nieuws aanschaf - zeker met (voor mij) dure dingen - wilde ik deze niet laten lopen.

Het is dus de niet-getegimenteerde SDR geworden; dat proces maakt het mooie staal iets donkerder en ik had inmiddels bedacht dat ik dat (ondanks de nog betere krasbestendigheid) niet wil. Ik kan hier altijd nog de staalkleurige ‘bezel’ bij kopen, maar wie weet blijkt deze zwarte toch perfect in mijn ogen.
Vanavond ga ik rustig de band op de juiste lengte zetten. Grote blij!

(*) Met de verkoop van deze 356 EuroFlieger - niet hier, want ik ben hier nieuw - hoop ik het uitgegeven spaargeld op korte termijn terug te verdienen

102 likes

Gefeliciteerd met deze zeer toffe aanwinst :ok_hand:t2:

2 likes

echte toolwatch! :+1:

1 like

Geweldige Sinn U50. Prachtig horloge!

Ik zag wat je hier deed
 :innocent:

5 likes

Mijn beste,

Gefeliciteerd!!
Veel drage plezier met deze schitterende Sinn.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd !

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Fraai!

1 like

Het is niet mijn bedoeling hier stiekem een koper te zoeken, hoor. Dan haal ik die foto direct weg! Hij heeft al op Marktplaats en TZ-UK gestaan, dus degenen die deze zoeken zullen hem daar allang hebben gezien.

3 likes

Mooie aanwinst geniet ervan :+1:t2:

1 like

prima horloge,
draag hem met plezier

1 like

Veel plezier ermee! De zwarte bezel staat prima. Mooie duiker, super kwaliteit.

1 like

Girls math :slight_smile:
Gefeliciteerd

1 like

Moderatoren, indien het tweede deel van mijn bericht onbedoeld als 'verkapte verkoop’wordt gezien, kunnen jullie me dan helpen mijn bericht aan te passen? Alvast bedankt!

Mooie Sinn. Veel plezier ermee.

1 like

Mooie aanwinst

1 like

Welcome to the club :beers:

1 like

Welkom hier @DiverLover :wave:t2:

En wees ook vooral welkom hier met je U50 SDR:

1 like

Gefeliciteerd met die mooie Sinn!

1 like

Gefeliciteerd!