Navitimer kopen of niet kopen?

Na een lange tijd weer een beetje beginnen te lezen op het forum, dat ten eerste!

Van de week bij een AD de Navitimer 01 46mm op staal bekeken, heb deze verder nog niet gekocht en ben er totaal nog niet over uit om het te kopen. Maar, nu zat ik met het volgende. Stel dat ik een Navitimer wil gaan aanschaffen zou ik graag mijn oude Breitling daar op in willen ruilen. Dat kan niet bij een AD, dus dan kom ik waarschijnlijk bij de grijze juweliers uit, waar ik verder geen bezwaar tegen heb. Het enigste wat me nu dwars zit is dat ik eerst wel bij de AD heb aan geklopt om te bezichtigen. Trouwens zit er bij een grijze juwelier ook nog een behoorlijk prijs verschil in…
Verder moet ik ook aardig sparen om zo’n super watch te kunnen aanschaffen.

Zou graag jullie mening hierover willen:)

Kevin

Wat is de vraag ?

7 likes

:joy: :joy:

1 like

Misschien moet je het morgenochtend even opnieuw proberen. Hier is geen touw aan vast te knopen.

:joy:

3 likes

Iets met hak, tak, bier en wijn!

4 likes

Bij twijfel, altijd Invicta kopen!

8 likes

Ik heb een Navitimer bezichtigd van de week. Ben er zeer tevreden over, maar heb hem nog niet gekocht.
Voordat ik hem wil kopen wil ik graag mijn eigen Breitling verkopen of inruilen.
Als ik wil inruilen kan dat niet bij een AD… maar wel bij een grijze juwelier die ook nieuw kan leveren.
Maar nu vind ik het een beetje raar om eerst bij een AD te kijken en vervolgens via een grijze handelaar zaken te doen.

Hier wou ik graag een mening over, maar word hier gelijk weer voor gek verklaard:)

1 like

Bij Ace and Spyer op het koningsplein in Amsterdam zie ik veel occasions staan. Dat is een Breitling AD waar ze wel inruilen.

1 like

Was dat niet iets om dat dan van te voren te bedenken/vragen als je daar een minder fijn gevoel bij hebt?

Alternatief: je huidige horloge zelf verkopen en dat geld meenemen naar de AD.
Wat betreft de forumtrolls: laat maar löllön.

4 likes

Ach, je zal vast niet de eerste zijn die dit zo doet.

Bij een AD ff kijken en passen is geen probleem toch. Daarna kun je altijd weer verder kijken en beslissen. Bij een AD kopen…? Nope, je bent toch malle pietje niet…:wink:

1 like

[quote=“Frysk, post:7, topic:118945”]
Als ik wil inruilen kan dat niet bij een AD
[/Quote]
Sommige AD’s ruilen wel in.

Daar om moet je niet bij een AD inruilen maar proberen te verkopen of inruilen bij grijs.

Met je geweten moet je zelf in het reine komen :smile::+1:

1 like

Als je een goede korting bedingt ben je geen malle Pietje. :smirk::slight_smile:️

1 like

Das waar, maar dan zit je toch wel in de 30% regio wil het een beetje lonen.

Was eerst niet eens van plan om een nieuwe aan te schaffen maar werd toch wel een beetje verliefd toen ik er naar stond te kijken:)

1 like

Wellicht toch doen dan?

Je hebt ook vast forse polsen? Die 46mm staat mij voor geen meter in ieder geval.

1 like

staat mij aardig goed, heb aardig grote armen en handen klopt. draag normaal een 44mm

nee klopt, zou jij voor de korting kiezen? zelfs al pas je hem bij een AD?

Korting bij AD wordt er bedoeld