Na een lange tijd weer een beetje beginnen te lezen op het forum, dat ten eerste!
Van de week bij een AD de Navitimer 01 46mm op staal bekeken, heb deze verder nog niet gekocht en ben er totaal nog niet over uit om het te kopen. Maar, nu zat ik met het volgende. Stel dat ik een Navitimer wil gaan aanschaffen zou ik graag mijn oude Breitling daar op in willen ruilen. Dat kan niet bij een AD, dus dan kom ik waarschijnlijk bij de grijze juweliers uit, waar ik verder geen bezwaar tegen heb. Het enigste wat me nu dwars zit is dat ik eerst wel bij de AD heb aan geklopt om te bezichtigen. Trouwens zit er bij een grijze juwelier ook nog een behoorlijk prijs verschil in…
Verder moet ik ook aardig sparen om zo’n super watch te kunnen aanschaffen.
Ik heb een Navitimer bezichtigd van de week. Ben er zeer tevreden over, maar heb hem nog niet gekocht.
Voordat ik hem wil kopen wil ik graag mijn eigen Breitling verkopen of inruilen.
Als ik wil inruilen kan dat niet bij een AD… maar wel bij een grijze juwelier die ook nieuw kan leveren.
Maar nu vind ik het een beetje raar om eerst bij een AD te kijken en vervolgens via een grijze handelaar zaken te doen.
Hier wou ik graag een mening over, maar word hier gelijk weer voor gek verklaard:)
Bij een AD ff kijken en passen is geen probleem toch. Daarna kun je altijd weer verder kijken en beslissen. Bij een AD kopen…? Nope, je bent toch malle pietje niet…