Bij de bandaanzet 3,5 mm, maar dat loopt al snel af naar 2 mm. Wat mij betreft perfect. Het bandje is wel ietsje stugger dan wat ik gewend was van Colareb, maar blijft daardoor wel een stuk mooier.
Wat een mooi ding deze Seiko.
Ubercool ook Lord Marvel, Shuwa en het tikgetal op de ‘in balans’ wijzerplaat zonder datumvenster.
Ik ben altijd een beetje bang van de sleet op die 36000vph-kalibertjes maar als ik dit zie krijg ik toch ook meteen zin om er eentje te zoeken in mooie staat.
Geniet ervan, ik merk een zeker enthousiasme in je tekst Ide, waaruit ik - voorzichtig - durf besluiten dat je deze veel langer in bezit zal hebben dan gemiddeld voor jouw doen
Geniet ervan!
Na wat met @septentrio te hebben gemijmerd over bandjes heb ik deze besteld. Uit de UK, dus die is vlot binnen. De diep donkerbruine Di Modell Caracas. @HanDavinci vindt hem saai, maar die gaat in korte broek, t-shirt en sneakers naar zijn werk. Bij een pak of combinatie hoort gewoon een chic bandje natuurlijk.
Fixed that for you. Maar het bandje blijft saai en nietszeggend. Een vintage stijl bandje in lichtbruin of cognac is toch veel gaver?
Ik vind het een super match, dun, goede taper, elegant, neutraal, en een tikje chique met die shine.
Dressers met zilveren platen gecombineerd met de cognac two stitch vintage hebben we ondertussen toch wel al gezien hé
Ach, ik had lang geleden een rode katoenen broek, Van Bommel bootschoenen, een lichtblauw overhemd en daarover een mintgroene lamswollen trui. Al dan niet om de nek geknoopt.
Haha, geintje, dat was toen nog niet eens uitgevonden, die ellende.
Das die Rios retro, right? Heb dezelfde in 20/16 in donkerbruin. Leuke band, wel wat dik.
Disclaimer: ik ga in de toekomst ook nog cognac 2stitches matchen op mijn klokkies.
… wtf … what happened …
Nope. Het is deze van Graf:
Bwa, de alligator grain gaat chiquer staan. En anders koop je dit er nog bij voor het weekend hé… wel oppassen met investeren in meerdere 19mm banden, is toch echt minder courant en bij een flipper blijf je er wel mee zitten
Ik heb deze nog liggen. Is wel een 20mm. Maar een krappe 20mm, dus het gaat prima.
Ja, dat had ik mij ook gerealiseerd.
Mwah, dat zal wel loslopen denk ik. Ik heb een reputatie hoog te houden hier…
Ik heb overigens ook een aantal 19mm lugsizes; m’n Buren Chrono-Matic, de Cyma Navystar, en m’n Angelus Chronodato, dus ermee blijven zitten moet wel loslopen ja
Wel even beschaafde kleuren blijven kiezen en met voldoende taper
Simpele oplossing: alleen nog 19mm lug size horloges kopen.
Nah.