Nieuw horloge met een blauwe wijzerplaat. Advies gevraagd.

Klopt het dat het kopje online leuke aanbieding gezien niet meer bestaat op het forum? Zag namelijk dat er een slotje op zit op het kopje.
Dacht misschien dat ik daar wellicht wat kan vinden.

Klopt. Is door de moderators dicht gezet, omdat het niet in overeenstemming is met de bedoeling van dit forum.

Kijk hier even:

1 like

Ok…. Dus eerst als iemand ā€žmag zoekenā€œ mag hij om raad en daad vragen… wat een onzin. Wees blij nieuwe leden vragen om advies. Dat is wat een forum toch uitmaakt!

2 likes

@LUWE , ik snap je punt. Het is echter evident, dat wanneer er op een gratis beschikbaar gesteld forum, zoals horloge forum.nl is - er door handelaren en webwinkels …

• onder de duiven geschoten wordt van de fysieke winkels van de onder horlogeforum.nl ressorterende horlogezaken en dier eigenaren (van deze laatstgenoemde ā€˜levende detailhandel’) , …

… er dan wordt ingegrepen door laatstgenoemden. Zijn zijn al bereid veel geld te steken in een gratis horlogeforum …

en om dan ook nog grof misbruikt te worden als ā€˜gratis handelsplatform’, wat het dus NIET is ( het is een gratis liefhebbers–/verzamelaarsforum, zonder winstoogmerk).

1 like

Je mag zeker vragen om raad en daad, dus ook naar advies voor een nieuw horloge rond de 1000 euro met een blauwe wijzerplaat!

Ik haal dit topic dan ook niet weg. :slight_smile:

Wat niet mag (zolang je TL1 hebt) is een specifieke zoekopdracht plaatsen zoals bijvoorbeeld ā€œik ben op zoek naar de Titanium band van de Tudor Pelagos. Heeft iemand er nog een liggen?ā€ of ā€œHeeft iemand nog een nieuwe wijzerplaat voor x, y of z?ā€ … dat soort zoekopdrachten verwijderen we en worden gelukkig ook vaak gevlagd (zoals het hoort). Het heeft ook een reden. We zien niet graag dat mensen alleen maar lid worden om alleen maar even wat te vragen om vervolgens weer helemaal af te haken. Daar wordt ons forum niet ā€˜rijker’ van. :sunglasses:

Dit gezegd hebbende, graag terug naar het onderwerp want ik heb niet de indruk dat @Watches1 zijn ā€˜eurekamoment’ al heeft gehad …

Dank! :pray:

PS (verdere) feedback graag via PB.

4 likes

42mm maar draagt stuk kleiner door de von Buren kast

Tot snel in de kroeg!

1 like