NIEUW: Maen Manhattan 37 Automatic

Mijn pols is ook 17 cm :slight_smile:

2 likes

Doet er niet echt voor onder, maar toch andere league…Nu snap ik niet wat je wil zeggen.:thinking:

De AP heeft natuurlijk een gouden rotor, schroeven/index in wit goud etc. Maar qua afwerking en ‘gevoel’ op de pols voelt de Maen niet 100x goedkoper…

3 likes

Ik vind hem erg geslaagd hoor!

2 likes

Ah, goede uitleg…Vind het ook een knap ding.

1 like

Ziet er geweldig uit. Waar komen deze foto’s vandaan?

Ben sowieso benieuwd of ze ergens in levende lijve te aanschouwen zijn. Zou de kleuren wel eens in het echt willen zien voor ik een keuze zou kunnen maken.

1 like

Ben zo onder de indruk dat ik wss 1 ga bestellen. Komen er nog invoerkosten en btw bij?

1 like

Italiaanse HF, dus echte foto’s van een IHFer :sweat_smile:

1 like

Er staat er ook nog 1 op chrono24 van een NL particulier, met een kleine premium, maar dan hoef je weer niet te wachten op de volgende batch.

Gewoon @Julesvh lastig vallen :laughing:

1 like

Ah, en zie dat hij vlakbij woont, maar zou zeker een nodate nemen. Jmmr.

Absoluut, de date is echt storend op deze plaat!

2 likes

Kwam eigelijk op dit topic kijken om te zien wat jullie vd gmt vinden waar je nu voor kunt inschrijven en levering mid juli. https://www.maenwatches.com/products/hudson-38-gmt-agm-03

2 likes

Ook heel mooi. Vooral de two-tone is vet. Zie deze video bijv: https://youtu.be/PJvSQX2xb1I

2 likes

Ik geef de voorkeur aan de Manhattan. De Hudson, hoewel ie erg strak uitziet, vind ik toch een beetje “standaard”. De vorm vd Manhattan zal je niet snel tegenkomen bij een ander om de pols. En die wijzerplaat… :heart_eyes: Hij wordt steeds leuker hoe langer ik naar fotos blijf kijken.
Voor mij is dat ook wel een dingetje. Kunnen blijven kijken en kunnen blijven genieten. Ik zou meer plezier hebben vd Manhattan dan van de Hudson.

3 likes

:scream:
Buitengewoon mooi!!

2 likes

Mooi ding!

1 like

Beetje voorpret vraag: komen er nog strap opties voor de Manhattan 37 beste @Julesvh?? Lekker afwisselen a la de PRX dankzij de mannen van Delugs:

1 like

Heb hem vanmiddag besteld nu is het wachten.

3 likes

Op dit moment hebben we nog geen plannen voor straps.
We hebben de case wel gemaakt zodat we dit in de toekomst makkelijk kunnen doorvoeren, een mooie rubber strap lijkt me namelijk niet verkeerd!

5 likes