Zeker mooi. Heeft best wat Nautilus elementen idd, persoonlijk vind ik t best kunnen, genoeg verschillen. Zelf heb ik al een PRX en een Aigi Space incoming, dat is wel even genoeg integrated/nautilus voor mij op t moment. Anders had ik t zelf ook overwogen.
Ik vind vooral de boogjes op de wijzerplaat erg mooi, ben benieuwd hoe dat er in t echt uitziet.
Mooi hé?! Volgens mij wordt deze techniek Côtes de Genève genoemd en wordt het vaker gebruikt bij toepassingen aan het uurwerk (met doorkijk casebacks) dan bij wijzerplaten. Ik vind het ontzettend geslaagd…
Ik voel een incoming (een Maen dus, niks anders erbij bedenken kleine viezerikken!)
Zo nou dat is duidelijk ja! Thanks, dat model kende ik nog niet. De bezel heeft dan weer iets meer Nautilus, de wijzerplaat misschien ook… Ach, blijft een mooi horloge. En Patek’s en Vacheron’s komen er in huize krlx met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid nooit
De beelden uit dit filmpje zijn toch wel veel belovend hoor. Die wijzerplaat ziet er echt goed uit! De rest vh horloge ook overigens, lekker dun ook met 9.3mm.
Nou begin ik toch wel te twijfelen over mn eerdere uitspraak dat ik al genoeg integrated horloges heb haha!
Daar is ie dan! Heel erg onder de indruk. Dit ding is wel next-level. De wijzerplaat is echt heel bijzonder. Heel veel diepte en verschillende nuances in kleur.
Gefeliciteerd! Ik heb er ook naar gekeken maar moet bekennen dat ik hem in het echt er een stuk geslaagder uit vind zien dan de online foto’s! Ziet er op het oog aardig premium uit.
Heel goed! Je ziet vaak bij horloges dat de band een andere kwaliteit is dan de kast, maar dat is bij de Manhattan echt niet het geval. Heel comfortabel en hoge kwaliteit. Het horloge voelt veel duurder aan dan je zou verwachten voor de prijs. Ik heb ook een Royal Oak en de Maen doet er niet echt voor onder Uiteraard andere league, maar qua afwerking, feel komt het redelijk in de buurt.