Joining the club, wat een knaller dit jongens en meisjes!!
Gefeliciteerd!
Ik vond hem op de website eerst mwah maar hoe meer ik hem hier zie hoe enthousiaster ik ervan wordt!
Is alles brushed of zitten er ook nog gepolijste stukken op?
Heb m weer even in de doos gelegd maar ik denk 99% brushed!
Er mogen hier meer foto’s komen hoor. Of NA topic, ook prima.
Ik maak de bracelet vandaag op maat en start met spammen
Echt heel mooi! Geniet ervan
Heel gaaf!Interessante textuur van de dial ook.
Kennelijk populair met een retail van €559 naar €749.
Daar pas ik toch echt voor.
Voor €559 zou ik hem misschien nog overwegen.
Tja dat was de intro/pre-order/kickstarter prijs… Die is natuurlijk lager dan de reguliere prijs om mensen over de streep te trekken. Ik moet bekennen dat het dan na die periode bij mij ook het omgekeerde effect heeft, als je weet dat ie ook voor minder te koop was, voelt het toch alsof het te duur is. Dat zal wel de gierige hollander in mij zijn
Ondanks dat ik de aankondiging in mn mailbox heb gehad, en heb gelezen, wist dit model toen niet mijn interesse te trekken… Baal er wel een beetje van, want ik vind m bij nader inzien, dankzij dit topic oa, toch wel erg leuk!
Ik heb precies hetzelfde. Ik denk dat ze een stuk meer zouden verkopen wanneer ze goede foto’s op de site plaatsen, ipv al die renders.
Gewoon alle dial kleuren, verschillende foto’s incl. in de pols.
in=om
Pre-order was €479 en retail €559 zie Fratello.
Dus €749 vind ik optimistisch. Maar vragen mag, kopen hoeft niet.
Onlangs bij introductie voor een Seiko sharp edged wèl een premium van €250 betaald, en dat had ik er gewoon voor over.
Ja, maar die prijzen zijn ex btw, dus dat is €579 en €676 incl btw. Dus €749 is een verhoging van €75 tov de oorspronkelijke retail prijs. Dat valt nog mee.
Maar toch, tov de pre-order prijs betaal je nu dus €170 meer, en dat was 8 maanden geleden…
Dit dus, prijzen zonder btw en invoer buiten de EU. Nu zeg ik niet dat het een koopje is, maar zeker bang for buck!
Wijzerplaat speelt heerlijk met licht, hier bij weinig licht een ‘distinguished’ bruine look:
Ik vind hem echt heel mooi. Heb @Julesvh al een berichtje gestuurd met de vraag of ze ergens te aanschouwen zijn. Zou namelijk nu niet weten of ik de salmon of de ice grey zou moeten kiezen.
Enige jammere vind ik 5atm waterdichtheid. Vind 10atm op z’n minst toch wel fijn.
Hi @Archer We hebben helaas geen showroom of dergelijke in NL. Alle verkoop gaat direct online. Stuur ons anders even een email dan zal ik een aantal foto’s videos sturen van de verschillende dials.
We hebben bewust voor 5ATM gekozen op dit horloge zodat deze lekker dun kan blijven.
Ik begrijp dat jullie aan direct-verkoop doen. Echter, ik denk dat het geen slecht idee zou zijn om een keer een event te organiseren voor met name de WIS-gemeenschap zoals hier en op een aantal andere fora waar de collectie bepoteld en gepast kan worden. Bijna 10 jaar geleden ben ik ook naar zo’n ontvangst geweest van Ochs und Junior. Het was heel verhelderend om die collectie eens in het echt te kunnen zien.
Oja, nog steeds zeer tevreden met mijn Hudson Mk 2. Enige minpuntje is de kroon maar ik zie dat daar inmiddels bij de GMT iets aan gedaan is.