Heb inmiddels een hoop fotos gezien. Zou echt wel serieus interesse hebben in een manhattan 37 maar we weten allemaal dat een horloge op je pols pas onthult of het een match is of niet. Zou er zeker bij willen zijn in het geval er een event wordt gepland.
Deze heeft mij heel positief verrast. De plaat is irl nog veel gaver dan op de foto’s. Wat de plaat met het licht doet is echt heel bijzonder voor dit bedrag. Enige kritiekpunt is de sluiting, dat is niet helemaal mijn ding, ik mis toch altijd een fijnafstelling op dit soort sluitingen.
Los daarvan is het een topper met een duidelijk eigen gezicht, voelt niet als een 1 op 1 hommage aan om de pols.
Ja ik vond dat wel jammer om te zien. Ik dacht eerst mooi en uniek design, heel anders dan de meeste integrated bracelet watches, maar het is inderdaad een kopie van de VC Royal Chronometer. Alleen de dial is wel echt anders, maar de case en bracelet design zijn hetzelfde.
ik heb daar zelf echt geen enkel probleem mee eerlijk gezegd. Hommages zijn niet mijn ding omdat het vaak goedkopere alternatieven zijn voor “beschikbare” horloges. Als ik een submariner wil dan spaar ik persoonlijk liever flink door tot ik de echte heb dan dat ik een Steinhart of een Pagani koop.
In dit geval gaat het echter om een horloge dat vrijwel niet te vinden is en al flink wat jaren niet gemaakt wordt. Vindt dan een hommage juist wel op zn plaats. Ik vind het trouwens ook wel echt tof dat ze een hommage doen van een vrij onbekend model, getuigd in mijn ogen wel van liefhebberij.
Beste, had graag geweten wat uw polsmaat is. Vind dit ook wel een leuk horloge maar denkt dat hij een beetje klein gaat zijn voor een pols van 18.5cm. Ook ergens gelezen dat hij rechtstreeks vanuit Japan wordt verstuurd, komen er dan geen importkosten bij? Dus een moderne versie van een jaren '70 VC.
Oeh ik weet niet precies de omtrek van mijn pols, maar denk dat ie rond de 15-15,5 cm is, heel smal dus. Ik heb hem direct van de eerste eigenaar gekocht dus weet niet hoe het zit met import. Aangezien het bedrijf in Europa gevestigd is lijkt me niet dat er import bij komt.
Hallo, we sturen rechtstreeks vanuit Zweden dus voor orders binnen de EU komen er geen import kosten bij kijken. Weet niet waar je dit gelezen hebt omtrent verzenden uit Japan, want dit klopt namelijk niet.