Wow!
Mooi!! Veel draagplezier en helemaal eens, dit is echt een knaller. Helaas gaat de mijne ook de verkoop in, want ik kan maar niet wennen aan het dragen van een stalen bracelet (en helaas heeft Maen nog geen straps voor de Manhattan op de planning)
En zoals ben je deze knaller ook weer snel kwijt.
Ik had hetzelfde. Door het missen van een fijnafstelling zat ie bij mij net te strak of te los. Alles daaromheen was wel perfect, echt gaaf wat Maen heeft neergezet.
In ieder geval mooi om gezien en gedragen te hebben
Dat doet toch iedereen
De Manhattan 37 spookt nog steeds door mn hoofd. Mis alleen de foto’s hier om me over de streep te trekken
Alle Maen fans zullen dit bericht ook wel in hun inbox hebben gevonden, maar voor degene die zich niet in hebben ingeschreven op de nieuwsbrief.
Overmorgen 30 juni een limited edition van 37 stuks van de Maen Manhattan 37 in de kleur kers, met een cocktailprikker met een kers eraan als secondewijzer (refererend naar de manhattan cocktail). Leuk gevonden en een sexy kleurtje hoor.
geen groot fan van de mario 8bit pixel kers op de wijzers maar de wijzerplaat heeft wel een hele gave kleur!
nee dank je, ik vind de naem stom
Ik ben benieuwd; zijn dr maar 37 van. Ik vind m wel mooi, maar of ik kans maak ???
Wow!! Maen =
Wat een prachtig horloge blijft dat toch. Bevalt het horloge nog steeds? Draag je het veel?
Hi @PDB
Hij bevalt super! op m’n werk inmiddels m’n daily geworden.
In m’n vrije tijd moet ik ook zeggen dat hij zo’n 80% dominant is vs n Aquaracer, Datejust en meerdere seiko’s.
Plaat speelt echt geweldig met 't licht, houdt goed z’n tijd. Afwerking doet echt totaal niet onder aan enkele top brands heb ik inmiddels in de winkels ondervonden…
Andere grote voordeel is dat hij qua looks naar mijn mening áltijd kan!
Voor deze prijs een absoluut top horloge als je het mij vraagt!