Het ontwerp, de twee lijnen, wijzerplaat, soort van geïntegreerd bandje, diepte zijkant eigenlijk gewoon het hele plaatje. Ach misschien ben ik meer traditioneler aangelegd.
Leuk! Ik zal de updates van het horloge hier tzt blijven delen!
Haha dan is het overduidelijk niet jouw horloge inderdaad. Gelukkig is er in het wereldje meer dan genoeg keuze!
Fraai ontwerp kast! Titanium vind ik een plus.
Met een selitta erin “voelt” het ook waardig.
Ik vind hem tof en een unieke smoel hebben. 38mm ook precies goed vind ik.
Als je het over markt hebt, zou ik hier prima tussen de €1000-€1500 voor betalen met een Selitta sw200, maar ik ben niet iedereen natuurlijk.
Ah, ik refereerde aan de vergelijking van @Fate_Amenable_To_Change met een tank. Hij gaf aan (over de zijkant):
Dit dus:
Wat een leuke reactie! Bedankt!
Zoals jij het omschrijft qua “Sellita gevoel” is ook precies de reden dat ik die stap zelf ook wil maken.
Los van het feit dat ik nu mijn eerst “Nederlandse” horloge heb, is het dan ook nog een direct de eerste “Zwitser”. Waardig dus, zoals jij het mooi omschrijft haha.
Bedankt ook voor je terugkoppeling over prijs. Dat is precies hetgeen ik nog zoekende in ben op dit moment. Die range die jij aangeeft is ook wat ik in gedachten heb, al gaat het wel eerder richting de €1500 dan de €1000 bij dergelijke kleine oplagen merk ik. Dit sterkt mijn gevoel nog meer in de goede zin! Bedankt!
Ah, ja dat dacht ik al inderdaad. Het gaat dus om de dikte van de kast met name! Ik ben nu aan het bespreken wat de mogelijkheden zijn om de kast dunner te maken, juist ook zodat het Tank principe wat minder aan de orde is. Wordt hij ook gelijk minder lomp! Thanks voor de feedback.
Ik ben nog steeds van mening dat het in het “eggie” minder erg is dan het lijkt. Maar dat is makkelijk roepen aangezien ik hem dagelijks draag haha.
Zoals beloofd, hierbij een aantal foto’s van het nieuwe horloge naast de huidige 40mm Representor.
Geeft denk ik een mooi beeld van hoe de verhoudingen zijn. Al snap ik dat niet iedereen de Representor kent qua verhoudingen.
Eerlijk is eerlijk, naast de Representor vind ik 'm mooier. Mooier omdat de bezel stepped lijkt te zijn, de lugs aparter zijn, en zo verder. Misschien vind ik de bredere wijzerset van de Representor wel mooier in verhouding. Hoe dan ook, ik wens je veel wijsheid bij de overwegingen. Ik ga dit volgen.
Geweldig! Keep up the good work!
Niet mijn “ding”
Leuke post, veel succes gewenst!
Ovaalvormige kroon, zonder ribbels, geniaal!
SMV
Dan is het dus een goede keuze geweest om iets heel anders te gaan doen . Bedankt!
Ik heb nog veel leuke dingen om uit te gaan zoeken en zal jullie hier tzt zeker op de hoogte houden! Feedback blijft ook zeker welkom!
Morgen haal ik de nieuwe blauwe lederen band op, dan zal ik hem ook weer even op de lapis dial zetten en hier delen!
Leuk om te horen, bedankt!
Minder leuk om te horen, bedankt!
Heel erg bedankt!
Haha ik weet niet waar SMV voor staat, dus durf nog niet of ik je moet bedanken of niet …
Ik heb een blauwe Brunmontagne die ik erg mooi vind maar dit is niet mijn smaak. Veel succes
Het idee van de kast vind ik interessant, maar het oogt voor mij te dik. 13mm is ook aan de dikkere kant, zeker in mijn collectie. Dus ik zou zeggen, pak een Miyota 9, want Swiss Made wordt het zo te horen toch niet en dan kan de kast nog aan de lijn zonder de prijs teveel op de drijven. Net als bij de vorige, ben ik nog niet wild van de wijzerplaat en de prominente 12 naast abstracte indices. Van de banden vind ik vooral degene die uitwaaiert naar de breedte van de lugs aan de kast werken, ook hoe de vulling het elliptishce detail op de kast raakt. De andere bandjes ogen niet slecht maar wat iel.
Allemaal maar mening, dus doe ermee wat je wil.
Mehh made in china shitter😇
Succes Met Verkoop
Tot uw dienst
Thanks Richard! Mooi dat een andere BM meer in de smaak valt!
Meningen zijn meer dan welkom uiteraard, goede suggesties ook! Je bedoelt Swiss Made qua uurwerk bedoel je of, in in z’n geheel? Want de uurwerken komen er zeker wel haha. Miyota 9 is ook een interessante optie inderdaad omdat die aanzienlijk dunner is. Wederom een goede suggestie, bedankt! De dial dat zal een smaak smaak dingetje blijven lees ik wel. Heb je het al eens in het echt gezien? De uitwaaiende band is wel de “standaard” hoor waar ik naar zoek. De dunne blauwe was tijdelijk destijds omdat ik hem toch wou dragen haha. Helemaal met je eens dus vwb het feit dat die iel oogt.
Zeg ik net dat meningen en goede suggesties welkom zijn, komt er zo’n opmerking waar ik echt niks mee kan. Je doet je slogan in je bio in ieder geval eer aan. Fijne dag verder!
Haha top, in dat geval heel erg bedankt!
“Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden”
Je moet de vraag niet stellen als het antwoord je niet gaat bevallen🙃
Over het slogan, die is natuurlijk niet geheel toevallig daar neergezet eh
Vind het knap en bewonderenswaardig hoe je zoiets weet op te zetten. Dit is niet iets wat je zomaar er even bij kan doen. Wens je veel succes, maar not my cup of tea
Ik denk dat @Fate_Amenable_To_Change hieraan refereert, dit profiel van dit model tank en de zijkant van het horloge.