Nieuwe 7k Oris Big Crown ProPilotX

Echt om te gieren deze :joy::+1:

1 like

Apart was mijn eerste gedachte, ondanks dat kan ik het horloge wel waarderen, de prijs is te fors € 4000 a € 4500 is realistischer.

Ik heb geen groot vermogen.:see_no_evil:

1 like

I totaalie agrie wit joe, wel spooken. :+1:

4 likes

Haha typefout. Verdict en overprised :see_no_evil:

*overpriced

Alsof je een Chinees een Engelse tekst ziet schrijven. Pun intended.

I speak English very well but not so snel but dat komt nog wel

Dat heb ik nou sjinees, dan ben ik nog vely tlaag :wink:

1 like

Ja inderdaad! :joy:

Maar dat spul mogen wij simpele zielen niet eens met een bezemsteel aanraken joh!

Als je al die DB Miauw eigenaren ziet die even nonchalant een wristshot achter het stuur van een Lambo of dikke AMG postten terwijl ze op vakantie zijn aan de Cote D’Azur.

Horen wij niet bij jammer genoeg

#Stijltje

:wink:

Ik ga eens vragen of ik mag posten op dit forum.
Tot op heden is mij gevraagd dit niet te doen.
Toch wel leuk om te laten zien deze verscheidenheid.

Betreffende de Oris.
Ik zou hem bijna kopen om alleen maar de reacties dan te zien.
Ik geloof echt dat ze iets gaafs op de markt hebben gezet.
Nee, niet met de intentie hem aan te schaffen maar om de pols slingeren ga ik hem aankomende week zeker.
Even voelen en proeven en daarna ga ik eerlijk jullie vertellen wat ik ervan vind 

5 likes

Ik geloof in Éducation Permanente. Ik heb ook bijgeleerd :wink:

1 like

Hij kent dus mensen met vermogen. Daarnaast kent hij Rolexen die Invicta’s dragen :rofl:

Ik ken daarentegen weer mensen met vermogen die geen Rolex dragen of willen.

1 like

Ik ken ze beiden maar het is verrassend dat eigenaren van een Rolex zonder schroom een Invicta dragen.
Iets wat hier binnen de gelederen van het forum niet echt tot de mogelijkheden hoort te behoren.

Maar dat zal dan vast verklaard worden door “het kennis hebben van” en het volgens een soort van “liefhebbers etiquette” not done is :wink:

Ik wil dan ook geen “echte” kenner of liefhebber zijn, dat shopt een stuk makkelijker en goedkoper :joy:

1 like

Ik vind Oris echt heel leuk en heb er twee. Maar deze? Als ‘ie 2k was ook niet. Brrrr

Het is wel bijzonder dat er mensen zijn (hier) die aan de hand van het horloge dat iemand draagt, een mening vormingen over de draagkracht van die persoon. Ik ken mensen die even gemakkelijk een PP dragen als HMT Pilot. Het geeft groot gevoel van vrijheid als je weet dat je niets te bewijzen hebt :wink:

2 likes

Je hebt zojuist een definitie van snobisme gegeven.

1 like

Ik mis de optie “Niet voor mij” in de poll.

Wellicht eerder een definitie van omgekeerd snobisme?

Definitie Een snob is in het algemeen iemand die denkt dat hij in wezen meer is dan anderen op grond van afkomst, kennis, intellect of rijkdom. Deze superioriteit uit zich over het algemeen in een (eventueel denkbeeldige) verfijnde smaak. Vaak worden snobs ook geassocieerd met het dragen van merkkleding, hoewel dit niet altijd effectief het geval is.

Denk dat niemand (het huidige) Invicta draagt om zijn verfijnde smaak of rijkdom te tonen :wink: En in een parallel met merkkleding lijkt me Rolex een voor de hand liggende kandidaat.

1 like

We bedoelen hetzelfde. Ik ben het met je eens.

2 likes

CeRtina?