Nieuwe Casio!

Wat kost die?

39,90

1 like

ik kon het niet beter verwoorden… :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

#metoo, alleen iedere keer als ik er dan weer één heb, is hij naar een paar dagen weer weg. De nieuwe zijn voor mij teveel kunststof en ik heb wat meer gewicht nodig. Het blijven leuke retro hebbedingetjes.

1 like

Moet je eens naar de Timex LCA of de Casio A1000 kijken. Zijn wel een stuk duurder dan die plastic dingen in dit topic.

1 like

gaap…

edit: je bedoeld eerder, als men geen nuttige toevoeging heeft als nieuweling is het beter om alleen te lezen en niet te typen…

Het is totaal irrelevant watvoor niveau iemand heeft of diegene wel of geen bericht mag plaatsen. Daarnaast komt het nu erg over alsof je zegt dat je alleen als niveau 2 en hoger onzinberichten mag plaatsen.
Regels gelden voor iedereen hier even veel.

3 likes

Leuk horloge van weleer :+1:.
Alleen jammer dat ze bijna alles met een kunststof resin kast uitvoeren.
Vroeger waren ze van metaal.

2 likes

Leuke Casio. Ik vind het alleen zo jammer dat ze ze niet in rvs produceren. Ik heb er ook een uit de vintage collection en na een half jaar begon de verf al te slijten op de scherpe hoeken door mijn trui.
Voor mij dus een no go totdat ze besluiten op rvs kasten over re stappen :wink:

5 likes

En jij die ‘op z’n strepen gaat staan’ als niveau 2 lid werkt niet alleen averechts, maar is ook ontzettend arrogant en ongepast. En nu ophouden, dit was eerst een heel leuk topic.

Ken je de A1000? Die is van rvs.

3 likes

Goedkope en ook minder goedkope Casio’s zijn toch helemaal geweldig. Ik heb er altijd wel een stuk of 10-20 op mijn wish list staan. Je zou die natuurlijk ineens kunnen kopen maar hoe langer je rondkijkt hoe meer plezier je eraan hebt.

2 likes

:point_up_2:t3: Precies dit dus. Bij mij geen 10-20, maar een stuk of 5-6.

Ga me eerdaags een keer wagen aan de CA-53W.
Voor mij een ShoutOut aan twee regelrechte helden van me; Marty McFly en Walter White.

3 likes

Helemaal eens. Een maatje van me heeft recent deze aangeschaft. Ik was er van onder de indruk.

3 likes

Leuk horloge hoor! Persoonlijk vind ik de digitale Casio’s met een vierkante kast aantrekkelijker maar zou er geen nee tegen zeggen.

Een aanname maar wellicht vind je onderstaand topic van @11je12je ook wel interessant. Het zijn vintage modellen en een aardig uitgebreide collectie.

3 likes

vind het wel jammer dat ze deze uitbrengen met plastic case.
Het zou wel tof zijn als ze een echte vintage inspired maken van kwaliteit.

Ik hou er doorgaans niet van om mezelf te citeren, maar voor nu toch even wel…
Gisteren bij Amazon op de bestelknop gedrukt en 28 hele euronen overgemaakt…

Mocht er iemand zich stuk zitten te bijten op een complexe berekening laat maar weten…

4 likes

Het gemiddelde toetsenbord doet er langer over om zo schmutzig te worden. Hoe krijg je dat voor elkaar?

Nieuwe soort stof-magneet. :rofl: :+1:

Inderdaad niet de beste foto, maar was wel pas net ‘unboxed’. Denk gewoon een slechte combi van weinig licht, ingezoomd en stofjes.
Geen goesting om nu op te staan voor een betere foto, maar dit is al iets beter…

De rubber-achtige knopjes zijn inderdaad ouderwetse stofhappers…

2 likes

Ik heb het negatieve display van de Casio A1000 vervangen door een positief display van de A700. Topding is het, ik heb hem best vaak om.

Een metalen behuizing geeft ook een heel ander gevoel dan plastic. Als ze de Casio waar het topic mee geopend is uitbrengen in RVS ben ik de eerste die op de bestelknop drukt!

2 likes