Nieuwe Christopher Ward 36mm

Ik vind ze wel knap hoor. Mooier dan de Sinn’s eigenlijk. Denk dat de kast van CW zich goed leent voor de zomerse-kleurtjes-trend.

De datum er op had voor mij niet gehoeven, maar verder :ok_hand:.

De zwarte en witte versie zijn trouwens géén limited edtions. De overige kleurtjes wel.

1 like

wel beetje laat qua timing!

Kan me wel bekoren :grinning_face_with_smiling_eyes: En wat moet deze gaan kosten?

2 likes

Puike horloges hoor!!

De fel gekleurde wijzerplaten trend, of goed gejat?

6

Algemene Horlogepraat

1m

Leuk topic om te volgen en lezen. Benieuwd naar de kennis van de leden. Rolex OP, Citizen, Sinn, etc. vele merken komen inderdaad met kekke gekleurde dials. Wat mij betreft niet alleen interessant voor de zomer.
Ik ben zelf gecharmeerd van de nieuwe lijn in 36 mm van Christopher Ward.
Wellicht nogal behouden , maar ik kies voor groen. Pre order modellen, maar ik doe deze fictief vandaag al even om

1 like

Ik ben groot fan van CW. Maar een 36mm kast met 20mm lugs is een fat boy. Zeker zonder een flinke taper op staal.

4 likes

Ik zou m wel lusten de t de gele citizen niet word. Fijne maat ook.

Mja wel paar keer zo duur

Waar niet?🥲

Stowa heeft ook een paar (mooie) gemaakt.

afbeelding afbeelding afbeelding

3 likes

Of weer wat anders…

3 likes

Wat een lekker horloge weer, ik vind deze ontwerpen van CW zo lekker en ik ga deze maar eens heel hard overwegen denk ik.

2 likes

Dat zijn er slechts 3 en ook andere tinten.

Oui

Ik vind die zwarte erg mooi. Het is dat ik, na een hele tijd voornamelijk een horloge te hebbengedragen, de rest weer eens uit de kist pak. Daarom niet in de markt voor iets nieuws, maar met MOD10 krijg je 10% korting bij CW momenteel. Scheelt toch weer €100.

Met de code WELCOME krijg je er ook 10% vanaf.

Hee!

Mellow yellow
Inspired by autumn leaves in one of England’s most ancient woodlands,

Is dat nou Grand Seiko marketing? :slight_smile: :slight_smile:

Alle gekheid op een stokje: Coole horloges. Supertof, mooi van maat.

@anon2889582EV, kassa 1.

1 like

Mooi! Deze had ik nog niet opgemerkt.
Perfecte specs ook, met een WR rating van 150m, een datum op de fijnste plek en een glansrijke afwezigheid van een datumpuist.

1 like

Opzich hou ik wel van zo’n minimalistische stijl maar ik heb kleurtjesmoeheid opgelopen :neutral_face:

1 like

Roept het maar… mijn twijfel is compleet. De Tudor BB36 speelde al tijden in m’n hoofd als nieuwe aankoop.

Waarom zou ik voor de Tudor of voor de CW gaan?

Tudor:

• Beter uurwerk
  • Betere afwerking
  • Betere band / sluiting
  • Het merk Tudor vs CW
  • Duurder (nieuw vanaf 2900 / gebruikte vanaf 2500 op C24)

CW:

• Mooie plaat
  • Prima afwerking
  • Oookeee uurwerk en band (voor de band is de afwerking nog niet te bepalen)
  • Stukken goedkoper (1015 op staal, 10% korting moet lukken, plus de BTW komt op ongeveer 1089)

7 likes