Rob007
28 juli 2022 om 21:00
1
Deze zag ik hier nog niet voorbij komen. Christopher Ward heeft (m.i) een prachtig horloge uitgebracht.
Slechts zesendertig millimeter groot, tien punt vijfenzeventig hoog in diverse kleuren op staal of op leer.
Ik ben al een tijdje aan het kijken naar een klein handzaam explorer-ich horloge (voor alledag).
Ik vind ze geslaagd (zeker nu er niet meer “Christopher Ward” op de wijzerplaat staat, ik plaats daarvan het kleine (edoch m.i.) strakke logo van CW)
Pica’s
Link CW
https://www.christopherward.com/home
41 likes
Jrdn
28 juli 2022 om 21:11
4
Zo’n rooie is toch wel erg leuk!! Uiteraard is de creatieve inspiratie nogal eenvoudig aan komen waaien. Laten we het maar een trend noemen, die kleurtjes.
2 likes
Waar hebben we dit eerder gezien
3 likes
Rob007
28 juli 2022 om 21:15
6
Ach jah, die gele is wel zomers.
De zwarte uitvoering vind ik wel een beauty (voor zover dat van een strak geredigeerd plaatje is te zien)
https://www.christopherward.com/sports-watches/c63-sealander-automatic/C63-36ADA3-S00K0-B0.html
8 likes
Zwart geeft ook een beetje SARB vibes:
Maat die iedereen past
Saffier
Goede band
Prima uurwerk
Alleskunner!
1 like
Rob007
28 juli 2022 om 21:23
9
Ik moest het ff opzoeken.
Waar staat SARB voor bij Seiko?
Eens
1 like
pasd
28 juli 2022 om 21:40
10
1 like
WJH
28 juli 2022 om 22:02
11
Ik vind ze wel knap hoor. Mooier dan de Sinn’s eigenlijk. Denk dat de kast van CW zich goed leent voor de zomerse-kleurtjes-trend.
De datum er op had voor mij niet gehoeven, maar verder .
De zwarte en witte versie zijn trouwens géén limited edtions. De overige kleurtjes wel.
1 like
wel beetje laat qua timing!
Kan me wel bekoren En wat moet deze gaan kosten?
APMV
29 juli 2022 om 05:41
16
De fel gekleurde wijzerplaten trend, of goed gejat?
6
Algemene Horlogepraat
1m
Leuk topic om te volgen en lezen. Benieuwd naar de kennis van de leden. Rolex OP, Citizen, Sinn, etc. vele merken komen inderdaad met kekke gekleurde dials. Wat mij betreft niet alleen interessant voor de zomer.
Ik ben zelf gecharmeerd van de nieuwe lijn in 36 mm van Christopher Ward.
Wellicht nogal behouden , maar ik kies voor groen. Pre order modellen, maar ik doe deze fictief vandaag al even om
1 like
Ik ben groot fan van CW. Maar een 36mm kast met 20mm lugs is een fat boy. Zeker zonder een flinke taper op staal.
4 likes
whisky
29 juli 2022 om 09:53
18
Ik zou m wel lusten de t de gele citizen niet word. Fijne maat ook.
Mja wel paar keer zo duur
Rob007
29 juli 2022 om 13:04
20
Stowa heeft ook een paar (mooie) gemaakt.
3 likes