Nieuwe Christopher Ward 36mm

Ik zou dit zelf even fatsoenlijk na moeten meten met de digitale meter.
Maar ik heb ergens gelezen dat deze van 20mm naar 18 gaat en dan weer 19 op de clasp.

Ik kom hier op terug als dit anders mocht zijn.

Zal vast in een review te zien zijn als ze zijn uitgekomen.

Dit is dus van de sealander gmt

7 likes

Merci!

Dank u

Wanneer worden deze eigenlijk geleverd?

Ik persoonlijk zou voor de CW gaan, echt veel leuker dan de BB, daarbij zal de afwerking niet veel verschillen vermoed daar CW dat altijd dik voor elkaar heeft. Verder is CW ook sterk in de after-sales vind ik en is het uurwerk dik in orde en beproefd. Met een Sellita kun je overal terecht voor service.

Ik ga deze denk ik zelf ook open, ik vind ze geweldig.

4 likes

Als je er een in het winkelmandje doet krijg je een schatting van de levertijd. Bij de gele kreeg ik 31 augustus.

3 likes

Klopt helemaal,ik heb nu een 2,5 jaar de C65 Trident en die loopt strak 0 nog iedere keer als ik ‘m draag.
Doet het beter dan bijvoorbeeld m’n Breitling die COSC specs heeft en +3 sec/dag loopt.
Ben ik ook tevreden mee maar kostte wel het 8 voudige van de CW :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Heb je ‘m besteld,tof!

1 like

Het is bijna belachelijk de kwaliteit die CW levert voor dat geld .

4 likes

Nee hoor, ik heb hem alleen in m’n mandje gelegd, dan krijg je al een levertijd voorgeschoteld. Kopen staat niet op de planning :blush::blush:

1 like

Klopt,rationeel kun je niet verklaren waarom je een Breitling koopt,gelukkig zijn horloges geen rationele aankoop :sweat_smile:

1 like

Ah,ok
Dacht dat je voor de bijl gegaan was :grin:

1 like

Had maar zo gekund, overkomt me wel eens :blush:
Maar met twee recente vintage aankopen is het budget voorlopig wel weer even verbruikt :innocent:

De lichtblauwe is trouwens zo te zien al uitverkocht :thinking:

2 likes

Und nog een puntje is de 20mm lug. Ik zou beide wel ook op een zwarte Nato/MN willen dragen, dan is 20mm gangbaarder (alhoewel een goede zwarte ook prima in 19mm te vinden is…)

Ben hardop aan het redeneren / afpellen.

:raised_hands:

Leuke horloges! Heb de groene besteld, zelf nog geen ervaring gehad met CW maar ze zien er kwalitatief goed uit.

Zal over een tijdje de CW naast mijn bb36 houden voor een foto. Ben benieuwd :call_me_hand:t4:

4 likes

Tsja deze is gewoon te krijgen een andere Tiffany klein niet (zomaar) of je moet wellicht heel diep bukken

:innocent:

1 like

Ik zou voor de tudor gaan.

Vind CW maar een beetje meh.

Daarnaast, zei @The_Don ooit tegen mij ‘Tudor’s zijn geen blijvers’

En daar had/heeft hij gelijk in naar mijn mening.

3 likes