Nieuwe Christopher Ward 36mm

Keep us posted. Ik ben ook erg benieuwd.

Dan toch maar voor een Rolex Explorer gaan?

Das een beste graal, maar ik weet het nog niet of Rolex wel bij mij past.

1 like

Als je een Rolex wil dan is er geen substituut.

Je kan 100 andere horloges kopen, uiteindelijk zal je altijd naar de Rolex neigen, veel verlies maken op alle andere horloges en aan het einde van de rit toch de Rolex kopen.

Mijn advies ; koop die Rolex meteen en geniet er je leven lang van.

4 likes

Daar ben ik ook bang voor.

Edoch 8 tot 10x een CW is stof tot nadenken.

1 like

Als je eerst een CW, Tudor, daarna nog wat dingen probeert, dan hebben die horloges uiteindelijk een hoop gekost, want je mag met die merken in je handen knijpen als je 60% terug krijgt van wat je zelf heb betaald. ( sommige tudor modellen daar gelaten ).

Als je dan uiteindelijk de Rolex koopt, heb je veel meer uitgegeven dan dat die Rolex je oorspronkelijk had gekost.

Daarnaast is een Rolex een veilige aankoop, mocht die toch niet bevallen, en je heb hem bij een AD voor list kunnen scoren, dan kan je in het slechtste geval een paar duizend euro verdienen wanneer je hem verkoopt. :slight_smile:

Ik zou het andersom doen als ik jou was! Eerst de Rolex, mocht die je echt niet bevallen, wat me sterk lijkt, dan kan je van de premium bij doorverkoop die CW en die tudor kopen :wink:

3 likes

Ik vind ze ook vet. En ja, heb nooit naar het merk willen kijken omwille van die knullige ‘Christopher Ward’ erop, deed me altijd denken aan Michael Kors en van dat gedoe. Nieuwe logo is veel beter!

2 likes

Justem, my thoughts too :raised_hands:

Ja, als het over kosten gaat heb je zeker gelijk. Het zit bij mij niet zo dat ik de explorer niet kan halen, maar meer of ik met een kroontje over straat / naar m’n werk wil.

Heb al een Speedy en een Aqua Terra en krijg daar (nog) geen opmerkingen over (behoudens een paar andere liefhebbers op het werk).

Maar ik ben het wel eens dat ik ook denk dat als je eenmaal een Rolex Explorer hebt er geen andere (“enigszins betaalbare”) horloge in de buurt kan komen.

1 like

Kom ik deze Longiness Conquest (wel 39mm) ineens tegen.

En een review door Teddy Baldassare.

Ook heul mooi :heart_eyes:

2 likes

En draagt super fijn

Heb je m?

Ik wel

Oh? Gewoon een SW200 of ETA2824. DIe zijn niet “Oookeee”, maar gewoon al jaren bewezen goede werkpaarden, en ze doen er nog een leuk bewerke versie van in ook.

Dat uurwerk moet zich nog even bewijzen en die afwerking
 Tja. Ik heb Tudor best hoog zitten, maar voor de superlatieve afwerking koop je het niet. Het zijn eenvoudige horloges. Eerlijke horloges, absoluut, maar om nou de afwerking de hemel in te prijzen? Kom op.

Exact dat. Je kunt niet veel beter doen aan een simpel stalen sporthorloge dan CW al gedaan heeft, in mijn ervaring.

Ik vind de mercedes wijzers niks. Ik zou altijd voor een ander horloge gaan.

Kuch kuch. Longines Spirit is vele malen toffer, in 37mm. Kuch kuch.

7 likes

Zou je een pica willen delen?

Akkoord.

Ten opzichte van de CW. Ik weet het niet, heb ze nog niet naast elkaar gezien.

Ja, ik neig ook die kant op.

Jazeker, pracht horloge. Alleen te druk naar mijn smaak voor een explorer-ich uurwerk. En die 5 sterren onderaan
 dat vind ik weer niks.

Edoch veel dank voor je reply, het slijpt de geest :raised_hands:

1 like

Sorry, maar dit is gewoon gezwets. De afwerking van CW de hemel in prijzen en in dezelfde post schrijf je het bovenstaande.

Ik ben fan van beide merken, dus heb geen reden om Ă©Ă©n van de twee meer op te hemelen, maar nu meet je met twee maten.

Heb alleen de BB58, BB41 en Pelagos gedragen maar die afwerking is gewoon subliem. “Eenvoudig”, mon cul

1 like

Of een Sinn 556 I als alternatief.

Kom erachter dat er toch wel veel keus is in deze prijs range aan zwarte fieldwatch-ich/ explorer-ich horloges.

Reviewtje door Teddy :point_down:

Man man, wat een mooie Sinn is dat.

3 likes

Ik haak toch definitief af door dit nieuwe logo,dan blijft m’n huidige CW waarschijnlijk de enige offffff

Ze wijzigen het binnenkort weer :face_with_hand_over_mouth:

1 like

deze zit toch wel in een andere prijs categorie? standaard bij cw krijg je ook 10 procent korting

Nou


https://www.horlogeforum.nl/t/sinn-556i-inclusief-3-sinn-banden-en-nieuwe-stalen-h-link-ohpf/407397

Ik was te laat.