Nieuwe Christopher Ward 36mm

Er stond vorige week bij mij in de mail een prijs exclusief vat, dus ik vermoedde dat deze nog betaald diende te worden bij ontvangst. Geheel tegen mijn verwachting in was dit dus niet zo.

Erg netjes. Ik had nog nooit eerder een Christopher Ward gehad, maar ik ben er erg over te spreken.

Toen ik per mail mijn vraag had gesteld of het nieuwe loge op de dial stond kreeg ik binnen 10 minuten ook een bevestigend antwoord.

1 like

Hehe :raised_hands: zo had ik nog niet naar het logo gekeken… bedankt :joy:

1 like

Ik vind CW een lastig merk……het verstand zegt dat ik ze geweldig zou moeten vinden (en sommigen vind ik ook serieus mooi), maar ik krijg er geen “hebben, hebben, kopen, kopen” gevoel bij……

En ze zijn net wat te duur om er gewoon ff eentje te kopen :slightly_frowning_face:

1 like

Waar wordt dit vandaan verstuurd? Binnen de EU of uit Engeland?

Maakt niet uit, dat regelen zij, het zit al in de prijs en er komt niets bij.
Top toko, echt waar en je kunt alles kosteloos terug sturen binnen 60 dagen, no risk.

Heb ik ook gedaan gewoon meerdere kleuren en terug wat je niet wilt, of alles als niks bevalt. Gaat bij CW probleemloos, echt een topservice.

3 likes

Ach, zo keek Chris er ook tegenaan en hij heeft de gele incoming met niets dan lof :joy:

Maar ik vind de trident wel tof, het is tenslotte de trident range, toolwatches en goed ook.

2 likes

BTW is reeds voldaan (zo heb ik begrepen)

1 like

Nope

@Fate_Amenable_To_Change

Me to :raised_hands:

2 likes

Heb je hem al binnen @Fate_Amenable_To_Change?

Erg benieuwd, zelf de groene op de shortlist staan (al staat er wel meer op mijn shortlist…). Lijkt me leuke kleur voor de herfst/winter. Een zomerhorloge heb ik al.

2 likes

Volgens mij worden die pas in september uitgeleverd :pensive:

Aiii gemiste kans van CW.

1 like

September kan ook nog een mooie nazomer maand zijn.

En daarnaast t knalgele in de duistere maanden :partying_face:

Why nut?

(Edit Als ik m nu in t mandje leg is geschatte levertijd rond 20 oktober)

1 like

Komt pas na 20 Augustus, dus nee, die zijn nog lang niet verscheept. :wink:

Een aantal zijn blijkbaar al uitgeleverd. Persoonlijk ben ik er niet heel weg van als ik er nu naar kijk. Ik had er wat meer van verwacht, kan het niet helemaal plaatsen.

2 likes

Ik vind de punt van de uurwijzer erg gek overkomen op de foto’s. Vond het in de originele plaatjes van CW niet zo opvallen maar nu lijkt het net een soort silhouette van een raket/papieren vliegtuig.

Verder voor de prijs wel nog kek horloge

1 like

Groen op leer is wel tof.
Die Aqua…ik weet het niet

We zien hier wel een schuin aflopende wijzer, ben erg benieuwd hoe die er in real live eruit zien.

Allemaal wachten op de review van @Fate_Amenable_To_Change :grimacing:

Dit komt rechtstreeks van hun ig. Hier zie ik t zelfde op? :face_with_monocle:

1 like

jazeker… eerst maar eens live zien.