Nieuwe ‘Genta’ Tissot PRX, onbekend bij Tissot, iemand?

Kijk, goede tip :+1:t2:

1 like

Ik denk het, er zit een 23 jewel eta 2842 top grade uurwerk in. Ik weet niet wat er in een gentleman zit 25 jewel?

585€ gratis thuisbezorgd. Top tip. :+1:

1 like

Gentleman heeft een silicium balansveer; lijkt erop dat de PRX die niet heeft :thinking:

3 likes

Welke is het geworden…

Klopt!

Today, Tissot is launching the PRX 40 205, a reference which recalls that of the original model. This contemporary interpretation is on-trend and a credit to its predecessor. It retains all the essential characteristics, refines them, affirms them and gives them an improved finish, the quality of which is flawless

1 like

Net mijn blauwe prx quartz verkocht.
Mijn volgende aankoop zal waarschijnlijk de Certina Himalaya s.e.
zijn met de " gouden rand ".

5 likes

De Tissot PRX Powermatic is officieel hier!
Zojuist een artikel op Hodinkee: https://shop.hodinkee.com/blogs/journal/tissot-prx-powermatic-80-2021

2 likes

28 likes

Hee, de eerste PRX automaat hier van het forum.
Prachtig horloge :ok_hand:t2:

PS is dit de blauwe?

1 like

Ja dit is de blauwe! Slechte foto in avondlicht :sweat_smile: morgen wat mooie foto’s maken.

1 like

Die vind ik ook het mooiste. Wijzerplaat ziet er mooi uit. Niet te glimmend :ok_hand:t2:

En laat de foto’s maar komen :grin:

1 like

Mooi man. Jij had hem in Frankrijk besteld, toch?

Ook hier te koop, in het begin waren ze €570 ex verzendkosten. Nu €590 inclusief, voor de blauwe.

Neen, bij een bevriende juwelier in België. Leveringen komen stilaan op gang!

1 like

Wow! Gaaf horloge wel! Wat vind je van de vergelijking AP Royal Oak wafel wijzerplaat en de Patek Philippe Nautilus band?

Ben ook wel benieuwd naar meerder foto’s.

Vergeet niet dat dit een reissue is van een ouder tissot model. De Tissot Seastar 2031. Die kast en band zijn een 1:1 copy van de oude

7 likes

20 likes

Goh, dat is moeilijk te vergelijken. Dit is prijs/kwaliteit echt top, maar als het langs een Nautilus of Royal Oak ligt stelt het waarschijnlijk niet zo heel veel voor. Het design is leuk, over het algemeen goed afgewerkt en de geïntegreerde bracelet maakt het plaatje compleet.

3 likes

Ik zou zeggen, laat me weten als je deze ook verkoopt :smiley:

Al moet ik die wijzerplaat nog eens in het echt zien

1 like