Nieuwe ‘Genta’ Tissot PRX, onbekend bij Tissot, iemand?

De bedoeling was online bestellen maar dat vind ik nu een minder goed plan. :frowning:

Ja maar het is echt geen vreemd fenomeen bij een Quartz voor die prijs. Het is duidelijk dat je betaald voor een mooie kast, band, plaat en het uurwerk is een beetje bijzaak. En anders voor de automaat gaan.

Sta ik ook voor open. Heb al eerder een Tissot powermatic 80 gehad en loopt zeer accuraat. :ok_hand:t3:

1 like

Ik had de quartz maar die had ook het “probleem” dat jij omschrijft. En als je het eenmaal ziet… Nu heb ik de automaat, heerlijk horloge, ook zonder dit probleem. En de automaat heeft een mooi datum venstertje :grin:

1 like

Dat de quartz niet netjes de seconde raakt heb ik idd ook voorbij zien komen in een review. Automaat zal dan idd de oplossing zijn!

1 like

Hoe eigenlijk? Uurwerk uit de kast en secondewijzer uitlijnen? Of kan het makkelijker?

Secondewijzer opnieuw plaatsen

1 like

Of seconden wijzer weg halen gewoon :smile:

4 likes

Ik zag net deze op Instagram.
Rubber band voor de PRX

6 likes

Past mijnsinziens niet echt bij de retro look van dit model, die leren band is een stuk beter

1 like

Het is een rendering maar het staat wel goed.
Wil alleen voor de blauwe gaan en blauw rubber lijkt me niet echt fraai.

1 like

Ik vind leer ook prima hoor, maar op één of andere manier oogt het niet mooi. Omdat deze band misschien plat is lijkt de band zo breed, een beetje “lomp”
Bij de rubberen band wordt dit gebroken door de extra rib/band die in het midden zit.

1 like

PRX is niet meteen mijn ding, maar met deze band verandert dat mogelijk nog wel :grinning:

1 like

Daarom wachten we met veel smart op een 36mm versie

1 like

Staat mooi hoor die rubberband. Misschien niet de favoriet van veel mensen maar het is goed dat de ‘optie’ er is imo. Vind het misschien nog wel mooier dan die leren band eigenlijk.

1 like

Hier nog een mooie oranje lederen strap

6 likes

Ik vind die lederen band niet mooi, hij is veel te breed en bulky aan de bovenkant voor leder.

2 likes

Dat vind dus ook.

Dit vind ik zelf mooier.

10 likes

Ik ben benieuwd of een 36mm variant voldoende houvast heeft voor een leren band :thinking:

Heel gaaf😍 verdomme heb net een seiko gekocht… toch maar terug sturen🤣

1 like