HCB007, HCB008]
New Presage Japanese Garden Models
Mag toch hopen van niet. Vond het sowieso al belabberde afbeeldingen maar de teksten op de horloges zijn helemaal vernaggeld.
Nouja, het is niet alsof er geen groot rond object de boventoon voert op die facetten ![]()
Maar die heeft geen variabele kromtestraal, die bandschakels wel!
Nog wat ge-update Solar 's…
These models are very similar to previous models released with updates to the bezel text and price point.
Wegens mijn vakantie…Kort door de bocht:
Goeie vakantie!
Laten ze deze maar snel in de Japanse garden begraven.
![]()
Ik vind het ook geen gezicht. Diverse recepten in een schaal gemikt
Jammer want die texturen op de wijzerplaten zijn wel mooi. Laat ze het lekker daar bij houden…
Dat zal dan de grootste aanpassing wel zijn ![]()
Dat waren overduidelijk niet de officiële foto’s, onderstaand de officiële Seiko foto’s. Dat kun je zien aan de slecht uitgelijnde interne bezel ![]()
Even zonder dollen
Mooi dat de gangreserve op de achterkant zit.
Ik zie em niet hoor ![]()
U bedoelt wellicht de datum aanduiding?
T is denk ik bedoeld voor de lui die t horloge over een duikpak ofzo willen kunnen dragen. Dan is t wel royaal. En voordeel tov de oude marine master clasp is dat je bij de nieuwe niet zelf tegen de lelijke extentie aan hoeft te kijken ![]()
Voor meisjes.
Seiko lanceert vijf nieuwe Lukia-horloges met rechthoekige kasten en radiogestuurde zonne-energie-uurwerken
Release 9 oktober 2026.
De Seiko Lukia Grow HEG001J, HEG002J en HEG003J zijn vrijwel identiek: elk model heeft een roestvrijstalen kast van 28,9 x 20 x 7,2 mm met gebogen saffierglas, een waterdichtheid van 10 bar en een met onyx bezette kroon.
De Seiko Lukia Grow HEE005J en HEE006J zijn voorzien van een grotere titanium kast van 37,4 x 24,6 x 7,7 mm. Beide modellen hebben een parelmoeren wijzerplaat met Romeinse cijfers en blauwe uur- en minuutwijzers. De HEE005J combineert zilver met Seiko’s matte „Lady Gold“-afwerking, terwijl de HEE006J de gouden esthetiek tot het uiterste doorvoert. Beide modellen zijn bovendien voorzien van gebogen saffierglas, zijn waterdicht tot 10 bar en hebben een nikkelallergie-bestendige constructie.
Geüpdatete
![]()
Nog een nieuwe Seiko Lukia…
This item will be released on Oct 15, 2026.
**HEA005J **
**SEIKO LUKIA GROW **
**MADE WITH LIBERTY FABRIC **
LIMITED EDITION LADIES’ WATCH

Een gelimiteerde editie die een vleugje glamour toevoegt aan diverse gelegenheden is nu verkrijgbaar. De meegeleverde band heeft een speciaal ontwerp, vervaardigd met een prachtige print die de geschiedenis en traditie van Liberty of London belichaamt.
Limited edition of 600 pieces
Caliber Number: 2R05
Movement Mechanical, automatic winding (with manual winding)
Case Size: Thickness: 11.4mm, Diameter:28.6mm, Lug-to-lug:34.5mm
$650
De MTP-E740-serie van Casio is in het Verenigd Koninkrijk geïntroduceerd met modellen in de kleuren oranje en marineblauw, geprijsd op £ 85, voorzien van doorschijnende wijzerplaten die zijn geïnspireerd op de Time Sonar van Seiko uit de jaren 70.
Da’s duidelijk.