Nogal die mercedes f1 look
De 1 april LE zeker
Zou liever de versie met grijze bezel op H-link zien.
Rode tip op de secondewijzer?![]()
Ik zou willen dat ze een witte deden of zwarte met rode bezel.
Blauw met zwarte plaat hoop ik voor de zomer aan te schaffen prachtig horloge!
Kopiëren wat anderen doen, zonder er over na gedacht te hebben.
De rondjes en streepjes kwa indexen moeten n bepaalde balans geven. Met de langere streepjes die de meesten op de 3, 6 en 9 hebben, zie je makkelijker waar deze ijkpunten zijn.
Dat anderen n combinatie v lume kleuren hebben, is vaak met de gedachte dat groene lume in t donker beter te zien is vh menselijk oog. Vandaar dat de minutenwijzer en de pearl in die kleur is voor n duidelijker contrast.
Longines slaat wat mij betreft op deze punten helemaal de plank mis.
Verder heb ik altijd dat kleine lume driehoekje op de urenwijzer te minuscuul gevonden voor mn slechte oogjes. T is dus nooit n model voor mij geweest.
Positief vind ik dat de kroon beschermers wat eleganter zijn dan vroeger.
Ik zag hem toevallig vandaag al langskomen op YouTube. Nu zie ik hem hier. Al ontbreekt het ietwat aan een eigen gezicht en originaliteit, als liefhebber van duikhorloges kan het design me toch zeker bekoren. Kortom, ik vind het een geslaagd horloge.
Betreft de band, mesh is absoluut mooi maar het sluit niet helemaal geweldig aan op de kast.
Mijn stem gaat naar de H-link.
Als liefhebber hier op het forum kunnen we best wel wat zaken aandragen en commentaar hebben op dit horloge.
Toch denk ik dat het een verkoop kanon gaat worden voor Longines, een knappe CH duiker voor een nette prijs !
Ik vind het een mooi horloge, heb 'm om gehad… maar of ik 'm zou kopen ?
En wat waren je indrukken
?
Met wat je draagt lijkt 42 prima te passen. Ik heb altijd geleerd dat een duiker wel wat groter mag zijn. Als je er zelf maar comfortabel mee bent maar gezien die 44mm moet dat wel lukken ![]()
Tja.
Origineel zijn ze niet.
Maar Longines moet ze wel in het assortiment hebben.
En ik zou em verkiezen boven een Tudor.
Die 39mm Hydro met iceblue wp vind ik echt wel mooi en ja dat modellen soms op andere merken lijken, voorkom je niet. Ze jatten allemaal wel iets van een ander merk ![]()
Heel vet ja! Toch heeft het wel echt iets. Uitgesproken maar op de een andere manier toch nog ‘netjes’
Ik vind hem er prachtig uitzien. Begint wel te kriebelen met de ondertussen ‘oude’ om de pols. Is de tint blauw exact dezelfde als de huidige? Het lijkt wat donkerder blauw!
Als je de geschiedvervalsing van Blancpain gelooft wel ja. ![]()
![]()
Hij stuurde me ook nog een kort filmpje waarin je kan zien dat de plaat lacquered dus glanzend is… erg cool ![]()