Nou ja zeg, die zag ik liggen op de kermis in Tilburg. Kon je zo pakken met de grijpautomaat
Als genoeg mensen dat denken gaan de prijzen weer lekker omhoog, dus PP ondervindt er zeker geen nadeel van om die suggestie te wekken of op z’n minst te laten bestaan.
Haha wie heeft je dat wijsgemaakt! Je gaat toch niet het best lopende en goedkoopst te produceren model uit de collectie halen? Het zou het zelfde zijn dat Apple de iPhone uit zijn collectie haalt en zich volledig gaat richten op laptops…
5811 in witgoud is heerlijk
Oei… da’s echt lillek
RLC en selectief lezen.
RLC had mij dat wijsgemaakt. Ik dacht dat ze nog een limited edition hadden gemaakt om de serie af te sluiten
Patek baalde er gewoon van dat hun horloges zwaar over retail werden verkocht, dus hebben ze nu flink de prijzen verhoogd.
Ah, een 5811 in witgoud zodat Patek zelf een groter deel van de prijs kan opeisen. Nadat ze vorig jaar nog met een paar kleurtjes 5711 de hype hebben volmaakt… ik dacht dat Stern de Nautilus minder belangrijk wilde maken?
Wel een verbetering die sluiting die ze in 2019 al op de dames-nautilus zette. En ze hebben ditmaal zelfs de moeite genomen om het datumvenster af te werken.
Totaal oninteressant. Zouden ze inmiddels al schroeven gebruiken om de band op maat te maken?
Nee joh, weet je hoe hevig de uurlonen zijn gestegen in Zwitzerland . En al die radertjes worden met de hand uitgevijlt door meesteruurwerkmakers…ik denk dat ze net quitte draaien op de nieuwe 5811:wink:
Ai, dat is niet de meest betrouwbare bron voor inside PP info 🫣
Die rose vind ik wel geinig.
Oef, dat is geil. Hoe dun is deze rakker?
Ik zou toch voor de witgouden VC overseas gaan maar het is een lekker plaatje dit
8.2 a 8.3mm dik. Dat is 0.1mm dunner dan bijv een Nomos sport 37mm die van de week uitkwam.
Staat je niet ook.
VC for the win
Wat een totáál gebrek aan creativiteit weer bij Patek Philippe. En nog steeds met datzelfde uurwerk dat écht een update behoeft.
Ik begrijp echt helemaal niet wat hier bijzonder aan is …
Wat kost deze dan in vergelijking met bijvoorbeeld een ander sporthorloge in witgoud?
Het bijzondere is dat je er wel voor betaalt, maar het alleen mag bewaren voor de volgende generatie.
RRP in lager dan de Speedmaster 321 canopus die 91k kost.
Ah ja, ik herinner me nog die walgelijke reclame op tv van Patek met zo’n rijke kak vader en zoon.