Met het weglaten van de helium escape maakt Omega een bewuste keuze om de Smp 300m wat meer van de Planet Ocean te onderscheiden.
De matte wijzerplaat is ook een duidelijk verschil, doen ze goed ![]()
Ben ik met je eens. Nu ben ik wel benieuwd wat Omega met de SMP300m gaat doen, want die gaat ook al heel wat jaartjes mee.
Ik vind het jammer dat de Planet Ocean een beetje zn toolwatch imago is verloren. Zie je ook wel aan de manier waarop Omega het in de markt zet.
De (rare glimmende) stalen band moet je er wel bijkopen want op rubber vind ik het geen gezicht
En wat een prijzen? ![]()
De prijzen zijn behoorlijk marktconform hoor! Vergelijkingen die ik hoorde met Doxa en een aquaracer gaan hier wat mij betreft niet op. Bedenk je dat deze straks met korting voor rond de 7k op rubber verkrijgbaar zijn.
Ik vind dat Omega hem wel goed promoot en stoer doet ogen met dit soort plaatjes
Gaaf zo op staal en oranje/rode insert ![]()
Dat snap ik maar ik reken nog in guldens ![]()
Prachtig en onderscheidend van de rest!
Ai ai ai… die hele gilde-lock ziet er niet best uit. ![]()
Dat zag je ook al een beetje bij de comfort adjustment van de Nixon band op de Speedmaster.
Blauw vind ik hem erg gaaf!
Ik wil graag positief zijn maar deze sluiting is zum kotzen.
Precies dit.
Het meeste van de dikte zit in de case back en die valt mooi in je pols ook het bolle saffier welke ook bijna 2 mm omhoog komt.
De mid case valt heel erg mee en draagt niet dik.
Profiel naast een dunne R.Explorer
Alleen als je iets gaat kopen of ook als je geld / loon gestort wordt ![]()
Als dit je uitgangspunt is, dan geef je toch al aan dat ze te hoog geprijsd zijn. Korting is wat je normaal te veel betaald.
Niet helemaal waar. Zijn hun geld meer dan waard. Ze zijn alleen minder courant dan bijv. Rolex en schijven dus af. Ik zie dat als bijkomend voordeel voor de koper.
Het zou een argument kunnen zijn voor iemand om hem dan wel te kopen. Voor mij niet persee. Betaalde ook list voor de Seadweller.
Is toch curved?