Is die sluiting echt zo enorm of is dit een soort kinder polsje?
Geen idee…
Het ontwerp van de sluiting qua looks is wel nice.
Alleen dat hij een meter lang is en de adjust er zo uit puilt is wel ehhhhhhhh fockt-up
Die pols is van de eigenaar van deze Speedy, heb zijn polsomtrek niet kunnen vinden in zijn posts op OF;
En deze
Het is een mooi horloge geworden, een kruising tussen een Zenith Defy en een Grand Seiko. Echt een behoorlijk gewaagd ontwerp voor een mainstream merk als Omega… alleen halen de PCL’s het hele concept van de PO als robuuste diver onderuit. En de sluiting slaat nergens op, zeker niet met die lelijke extensie. Maak er dan op zijn minst een schakel van die in de sluiting schuift.
Dat doet Zenith dan toch beter met hun extreme diver op gebrushte. En titanium zal deze vast nog een stuk beter doen dragen. Maar helaas is die dan weer 15.5mm dik ![]()

Bijna goed, Omega. Weg met de PCLs, een kleinere sluiting en een titanium kast en band en het was een waanzinnige release geweest. Zo moeilijk is dat toch niet allemaal ![]()
Maar als ik toch moet kiezen, geef me dan de oranje PO op zwarte rubber strap. Ideaal voor een mooie lentedag ![]()
Ik zie ze nu op een scherm ipv telefoonscherm en nee…
Ik neem terug dat ik ze op rubber ok vind aansluiten op de kast.
Ik vind dit niet mooi gedaan.
Vind nog steeds de kast geweldig, maar het verloop van kast naar band of bracelet is voor mij niet juist… Het stoort.
jeetje…
Denk dat het echt wel een gaaf horloge is, maar–>nee
Een mengelmoes is het.
Zie dit. Lang leve het origineel!!
De meningen lopen in ieder geval uiteen. Dat zie ik als iets positiefs, het is een horloge met een uitgesproken design.
Eerst vond ik het helemaal niks maar na wat live beelden op YouTube te hebben gekeken ben ik helemaal om. Ik zie mijzelf hiermee zeker in de zomer wel langs het zwembad zitten. Lijkt me een heerlijk vakantiehorloge.
Enige twijfelpuntje is wel die sluiting. Die ziet er nogal dik en groot uit.
Maar eens even passen als deze bij de AD’s liggen. Eigenlijk kan je er dan pas echt een oordeel over geven.