Nieuwe Omega Seamaster Planet Ocean

Hier precies hetzelfde, met die blauwe inlay en dan op rubber :ok_hand:t2: ga deze toch maar eens passen al is mijn budget nog niet voldoende.

3 likes

Mooi maar geef mij de oude maar meer karakter het blijft natuurlijk een tool watch

2 likes

Ik vind hem vrij hoekig. Ik moet me er nog even aan opwarmen.

1 like

Ik weet het nog niet, als oud eigenaar van een zwarte 43,5 mm. Moet er erg aan wennen. Jammer dat alle wijzerplaten zwart zijn? De 43,5 mm was wel dik te noemen, dit is ondervangen. Het is nu nog een Ultra Deep in een 600m jasje voor mij, en daar was ik al geen fan van.

1 like

Bij de gemeente moet je je melden bij HR als je dit roept of niet? LOL.

Lekker hoor een vakantie beater van 8k.

Dat is ook de bedoeling geweest van de designers denk ik :smiley:

Die vind ik eigenlijk nog een stuk mooier. Wat mij betreft mochten ze helemaal voor dit ontwerp gegaan zijn.

Hij heeft wat Ploprof vibes met die brede bezel en uitgesproken kartelingen aan de rand. Ik twijfel zelf nog steeds of ik toch niet liever voor een ploprof zou gaan ipv deze, maar deze is wel een stuk dunner. Ik zou ze ook eens moeten passen :slight_smile:

4 likes

Ik doe op vakantie meestal niet veel meer dan een beetje in het zwembad liggen, op het terras zitten en slenteren langs de boulevard. Veel avontuurlijker dan een dagje strand (waar ik met een taxi heen ga) wordt het niet. Dat alles in relatief veilige landen.

Doordat de minuten markering en de markers zo ver naar binnen geplaatst zijn oogt de dial optisch heel klein en de bezel massive. Vind ik persoonlijk niet zo geslaagd. Het is wel een design statement wat ze hiermee maken, dat vind ik dan wel weer tof!

3 likes

Niet echt een fan. Vind de cijfers te groot waardoor het een beetje teveel op een speelgoedhorloge lijkt. Het oude model heeft wat meer stijl.

2 likes

Het is ook zelden dat we bij vernieuwde modellen direct jaaaaaaaaaa roepen, het moet even landen.

Voor mij blijft de oude winnen.
Blijft wel benoemen, machtig mooie kast heeft deze nieuwe.

2 likes

Futuristische uitstraling á la Cybertruck, maar de oude charme is verdwenen. We slapen er nog een nachtje over :wink:

2 likes

De ‘agressieve’ kartels van de bezelrand vindt ik wel stoer eigenlijk :muscle:

En het font op de bezel, vooral de vier is gaaf. Ook dat het nu witte cijfers zijn in tegenstelling tot grijs op de voorgaande is mooi.

Al met al wordt ie steeds gaver :grin:

Precies dat inderdaad :+1:

3 likes

Vandaag om gehad bij house of petrijs in Breda. Echt goed gelukt. Enige neuk puntje voor mij is de pcl. Draagt in mijn beleving beter dan een seamaster 300m op staal. Draagt kleiner dan 42mm en de band heeft een goeie taper.

29 likes

5 likes

Zo aan de pols vind ik hem te druk en een tikje te blingy.

1 like

Vind helaas niet gelukt. Datum ontbreekt. Tenminste als optie (net als bij de Sub) zou fijn zijn. 42mm met een dusdanig dikke ring blijft er niet veel wijzerplaat over. Bij alle vorige modellen had je meerdere maten…

Al met al voor mij gezien geen verbetering

2 likes

Yep, vindt ik ook wel, maar dat blauw met zwart is wel tof. En die maat lijkt me heel draagbaar…:thinking: Maar 9K. Tja dat moet ik er toch wel heel erg weg van zijn.

1 like

Heel vet!

2 likes

In de poll, na 55 stemmen, gaan de varianten met stalen band aan kop. Waarvan de oranje nu op 1 staat