Nieuwe Omega Seamaster Planet Ocean

Wat vindt je van de dikte?
En hoe is de sluiting van de stalen band?

1 like

Op staal erg gaaf. Op rubber…door de verdikking in het midden lijkt de band optisch erg smal. Tenminste zo op de foto. Benieuwd of dat in het echt ook zo is.

1 like

Dikte was zeer goed, de hoogte is verdeelde door een wat dikkere bezel dunnere midcase en de deksel, valt goed op de pols. Sluiting is ook goed. Alleen het stuk dat uitschuift is weer niet zo mooi, helaas.

2 likes

Ik begin er toch hebberig van te worden…
IMG_3293

6 likes

Nee… had de Seamaster 300 met lollipop. Die zou ik veel liever weer willen hebben. Ziet er veel beter uit… deze PO ontbreekt het aan alles!

Agree to disagree :sunglasses:… Zelf juist nooit zo’n fan geweest van de design elementen van de Seamaster 300 (bracelet, wijzers, bezel, golfjes). De wondere wereld van smaak…

De meningen zijn sterk, en verdeeld.

In principe is dat goed.

2 likes

14 likes

Oef, de oranje ziet er wel heel gaaf uit op deze foto’s :scream:

3 likes

Veel fans voor de oranje uitvoering, maar die gaat toch het minst verkocht worden vermoed ik. Uiteindelijk is het te gewaagd voor de meesten.

heb 2 vragen

1. wat is PCL?

2. ben ik nou de enige die vind dat dit veel te neigt naar een Rolex Sub, de oudere modellen vind ik dat die zich veel meer onderscheiden.

Ik heb een Omega Seamaster Professionel Chronograph en een Omega Planet Ocean Chronograph

1 like

Polished Center Links oftewel gepolijste midden schakels van de band

2 likes

Poh wat een lomp ding zeg… de kleuren zijn wel mooi maar daar houdt het voor mij ook op.

1 like

Beter dan dat menigeen hier beweren.

23 likes

18 likes

Dit gaat gewoon een klassiekertje worden met de tijd.

Maarem, hoort een duim dat te kunnen?

4 likes

:thinking:

Destijds mijn PO 39.5 gekocht omdat ik de keramische wijzerplaat en lunette zo mooi vind, en hij zo compromisloos modern oogt. Die vibe heb ik ook weer bij de nieuwe zwarte. Wat een mooi, scherp gelijnd en modern ding. Echt een eigen smoel! Ik ga mijn 39.5 er niet voor inwisselen maar als ik die nog niet had was deze zeker op de shortlist gekomen!

2 likes

Ziet er goed uit. Wat waren je eerste indrukken?

De eerste staan al op Chrono.
Op voorraad en 7 a 7.5K.

Dat is positief voor de liefhebbers.

1 like