Ik dacht oprecht dat ze nu eindelijk een mooie mix hadden gevonden van oud en nieuw, maar dan zie je de prijs, wow. Voor de helft was het eigenlijk al wel redelijk aan de prijs, maar dit slaat echt nergens op.
Mooi, heel mooi maar voor 13,5k nog niet misschien. Helemaal van het ganzenbord gelopen daar bij Omega.
laat het los man…
waarom altijd die twijfel 
Nou, die mag je even uitleggen @Jelle premium horlogmerken vergelijken met een middenklasse retailer, en voor je met De Bijenkorf aankomt… ook die bevinden zich qua luxemerken met 95% van de omzet in het middensegment
Heel mooi! 
Maar als ik die prijs zie heb ik t idee dat ik stevig aan het meebetalen ben voor coke and hookers voor die Zwitserse boys…
Misschien moet iemand ze even uitleggen daar bij Omega dat het wel gewoon de zoveelste Speedmaster blijft, maar dan met een kek uurwerkje…
Mooie speedmaster, maar het is wel de zoveelste speedmaster die “marginaal” anders is dan de ander speedmasters. Ben benieuwd of iemand de premium van 10k over heeft voor een 321…
Ik vind m mooi… maar ik betaal liever een kwart voor een -voor mij als Omega leek- (zeer) vergelijkbaar horloge.
Erg mooi, maar 13k+ mooi? Duidelijk gericht op de liefhebbers, maar voor het bedrag sluit je ook een heleboel Speedy liefhebbers uit.
Ik zag Speedmasters altijd als bang for the buck, maar dat is er jammer genoeg af aan het gaan. Omega, waar wil je heen?!

Dat gelooft toch niemand meer 

oK bOoMeR
Ik ook van jou mijn zoon / kleinzoon 
Ik denk dat hij 29 februari 15 wordt. Een schrikkelkindje.
De prijs hebben ze ook gemixt. Tussen oud (vintage) en nieuw (modern) 

De vergelijking gaat ook niet voor de volle 100% op natuurlijk. Maar het is een status/image dingetje, mensen laten graag zien dat ze veel geld uit geven. Als mensen weten dat een Rolex 2/3x duurder is dan een Omega zal het gros van de klanten eerder voor een Rolex gaan ipv een Omega, want laten we eerlijk zijn, 90% van de rolex kopers boeit het geen fluit qua techniek en herritage. Zij denken alleen aan het feit dat een Rolex een status symbool is. Wij liefhebbers denken daar natuurlijk anders over. Wil Omega groeien en groter marktaandeel krijgen, zullen ze dus klanten van Rolex moeten gaan bedienen.
Om even op de vergelijking met Hudsons Bay terug te komen, zoals je zegt verkoopt Bijenkorf het grootste deel van producten in het middensegment. En laat Hudsons Bay nou precies in dat middensegment zitten. Dan gaan mensen eerder naar de Bijenkorf want ze denken dat dit allemaal duurder en meer ‘premium’ is en dan zie je wat het resultaat is.
Hoe langer ik er naar kijk hoe mooier ik hem begin te vinden. Wat een perfect uitgeblanceerd ontwerp. Echt zeer fraai vintage details in een modern jasje gestoken. En dat uurwerk wauw! Maar 13k meine gute wat een bedrag. Gewoon duurder dan een Rolex Daytona (listprijs) 
Omega clearly has lost its mind 
+1
Verder vind ik hem erg geslaagd, enkel nog een dichte achterkant.
Dit is ook precies wat ik steeds bij Schaap & Citroen filialen hoor. Zij zijn echt niet blij met de Rolex hype want heel veel andere modellen blijven liggen en de gewilde Rolex modellen krijgen ze maar beperkt binnen. Dat toont wel aan dat het meerendeel van de kopers alleen naar status kijkt.
Een kennis van mij liep eind vorig jaar nog binnen voor een Explorer 2 en deze was niet op voorraad en werd meteen een Speedmaster aangepraat. Betekent wel dat je leuke kortingen kan krijgen 
Ik vind hem werkelijk heel fraai.
Helaas is hij boven budget.