Is toch de standaard manier om een Speedmaster te kopen. 
Klopt diverse onderdelen waaronder het grondrad zijn bij Omega niet meer leverbaar.
Vind ik heel raar als je dit doet… Je weet toch wat je wilt en waar je je al een tijd op orienteerd? Waarom zou je dan ineens een heel ander ding kopen? Te graag je geld uitgeven?
Paar maandjes wachten… dan gaat ie grijs voor max de helft 
Mooi en duur!
Wat houd dit in? Ik zie het vaker voorbij komen.
Hi Johan,
Deze link is leerzaam!:
Datzelfde geldt ook voor elk ander duur horloge. Een fossil kan er hetzelfde uit zien voor €150
maar in dit geval gaat het niet om wat je ziet maar vooral om wat je niet ziet.
Dan moet je dit horloge andersom dragen 
Dat is inderdaad raar, want dat schreef ik niet. Hij kwam voor een Explorer 2 binnen, maar kreeg het advies om een Speedmaster te proberen/kopen. Iets aanpraten is niet meteen het ook kopen. En dat ligt niet aan hem, maar aan de verkoper van Schaap & Citroen nietwaar?
Gewoon bij AD zeggen dat je voor een Rolex komt maar als ze een goede korting geven je misschien over te halen bent voor een Omega (wat eigenlijk toch je eerste keus was). Slimme inkooptaktiek?
Te duur, te veel limiteds, teveel dit teveel dat. Wat een negatief sfeertje hier… De marktwerking zal wel uitmaken of het verkoopt of niet. En als het verkoopt, zou je ze gek moeten verklaren om het niet te doen 
Ik ben blij met mijn reguliere moonwatch. Zolang die er is, is er voor ieder wat wils!
Ontopic: ik vind 'm wel geslaagd! De faux patina is subtiel en de moderne bezel en het saffier onderscheiden deze van de gewone. En het uurwerk erbij is voor de liefhebbers die het ervoor over hebben 

En anders gewoon een FOIS kopen en deze band erop, direct een topper!
De ultieme bandenswapper nu met 19mm lugwidth 
Mooi horloge met prachtig uurwerk natuurlijk. Alleen de prijs is niet te hachelen.
Best handig voor wanneer ik ga sleutelen 
Ik vind em óók mooi maar wél buitengewoon duur! 
Omega doet er prijs technisch een schepje bovenop zo lijkt het om nóg exclusiever te worden… 
niet dat Rolex wat anders doet…
Meh. Een speedy op een croco strap is het hem toch niet. Ik vond juist de bracelet er bij erg gaaf.