Dat doordringen duurt nog even
Ik ben voor
Bij wijzigen in de regels op het forum waar ik mij mee bezig hield, lieten we iedereen de voorwaarden opnieuw accepteren voordat ze weer konden inloggen. Werkt wel maar niet voor iedereen natuurlijk
Geen gek idee inderdaad om iedereen weer op de hoogte te brengen van recente wijzigingen, even te herinneren aan de belangrijkste regels en akkoord te gaan met nieuwe regels.
Goed idee!
Helder
Ik miste plaatjesâŠ
Grapjas.
Samen met de laptop op schoot?
Welke partijen / merken hebben er dan geklaagd? We kunnen die partijen natuurlijk met zân allen massaal boycotten (Rolex natuurlijk uitgezonderd)
En jij denkt dat die namen hier genoemd zullen wordenâŠhoe naĂŻef.
Als een partij geld uitgeeft om mooie fotoâs te laten maken, dan snap ik wel dat ze het niet leuk vinden als een ieder ermee aan de haal gaat.
Wil je dat we elke niet zelf gemaakte foto gaan vlaggen?
Dan zet je die foto dus gewoon niet online. Of je voorziet hem van een watermerk en/of maakt hem low-res.
Waarom zouden die namen niet openbaar gemaakt mogen worden? Er is vast geen NDA getekend en de eiser eist dat vaak ook niet (heb zelf meerdere malen met dit bijltje mogen hakken).
Het doel is een mooie site te maken. Het is 2019. Het zou wat zijn dat je geen mooie site kan maken, omdat een stelletje hobbyisten je fotoâs willen âlenenâ.
Niet voor niets is linken cq embedden toegestaan. Je maakt anders Internet kapot.
OK, dan zijn het bijvoorbeeld een aantal hier zeer populaire horlogemerken en dan denk jij dat wij die hier âmassaal gaan boycottenâ . Kom zeg, denk nog eens na.
Het zijn vrijwel zeker niet de grote merken natuurlijk. Dan kunnen die namelijk eerst beginnen om Google aan te klagen.
Haha⊠mooi! Om eerlijk te zijn heb ik het een beetje druk op het moment. Dus de strip voor woensdag is al geschetst. Het lukt mij niet meer om opnieuw te beginnen.
Dit heb ik er net nog uit kunnen persen.
Als ik meer tijd zou hebben, zou het een hele aflevering zijn geworden. Maar dit dekt de lading van de grap ook welâŠ
Gaat al goed