Nieuwe release: Tudor BB Chrono (39mm!! 13.1mm dik!!)

Ik vind het toch wel heel bijzonder, dat Tudor met exact hetzelfde uurwerk, het horloge nu zoveel platter weet te maken. Niemand die dat bijzonder vind? :face_holding_back_tears:

6 likes

Ja en daarom denk ik dat ze de panda en reverse panda nooit in deze kast zullen uitbrengen, lekker beperkt houden tot dedicated kleuren.

Zeker

geweldig horloge. Overigens is de list prijs lager dan de black bay 41 chrono. Dus helemaal geen “gekke” prijs naar mijn mening. Maar goed, deze zul je wrs niet met 20-25% korting kunnen kopen grijs :wink:

2 likes

De fake rivets maken de 41 duurder. :money_mouth_face:

3 likes

:joy:

1 like

Op Reddit lees ik:

I love it. Called my AD, and I was told I need to sign up. These are special edition watches and only a limited number of people will be offered a chance to purchase…

Benieuwd of dit klopt

2 likes

Breitling maakt ook 13mm dikke horloges met datzelfde binnenwerk. Dus zo bijzonder is dat niet.

1 like

De prijs lijkt me heel fair. Een gelijkaardige Breitling kost al gauw €9000, al krijg je voor dat geld een ingewikkelder design en betere afwerking.

3 likes

Wat een specs! En 39mm :ok_hand: perfect als je het mij vraagt. De zonnige plaat kan ik best waarderen voor de zomer

1 like

Dat gaat wel ff duren,denk ik,

:sleepy: :sleepy:

Ik vind hem heerlijk die Bumblebee ,hoop dat hij snel te verkrijgen is :blush: met al die mensen die hem lilluk vinden qua kleur,moet het makkelijker zijn deze te kunnen aanschaffen :facepunch: :facepunch:

4 likes

De prijs kan veranderen. Specs niet😉

1 like

Ja ik vind dit ook top hoor! Ultieme zomerknaller!
Ga eens op onderzoek bij de AD.

2 likes

Laat maar weten,hier in Den Haag is het kansloos,heb al gevraagd,maar duurt daar altijd maanden,althans dat is wat er altijd gezegd wordt :roll_eyes: :roll_eyes:

1 like

Ik vind hem wel super vet! Maaaaar 6.200 is misschien wat flink. Al kan dat pre-owned nog best interessant worden!

1 like

Staat er al 1 op Chrono,dus moeten snel komen :blush: hij is mij wat te prijzig :innocent:

1 like

Ja in het geel :joy: de groente.

Tuurlijk niet. Dit is nu gewild. Zoals een roze en Tiffany blauwe bb41.

Geduld. Wordt vanzelf een normale.

De AD wil er even munt uitslaan.

De mooiste.

14 likes

Doe maar hip.

1 like