Nieuwe Seiko Marinemaster 600 in Titanium met Monobloc case

45,4 x 16 is net een bestelbus om je pols. Erg mooi op het plaatje, dat wel.

1 like

Mooi ding. Voor mij te groot en ik zou ook de prijs er niet voor over hebben. Maar zeker 'n stoer horloge!

Die gmt is heel lekker, 42mm en eindelijk wat gedaan aan die clasp.

Plaatje van Fratello uiteraard.

7 likes

Ja, deze is een mooie spin off van het 60 jarige jubileum👍

Wijzerplaat is gebaseerd op “the great wave”. Het model is helemaal gemaakt van titanium dus zal geweldig draagcomfort hebben. Mooi 8L caliber erin. Vergelijk de specificaties van dit horloge met de duurdere merken en dan zie je dat de prijs ook echt wel mee valt.

1 like

Zijn ook hier gepost:

Maar err… afgrijselijke band. :slight_smile:

1 like

Dat vind ik ook niet het sterkste punt van dat horloge… :laughing:

Ook mijn mening.

1 like

Nee… wat veel tekst op de plaat… en dik (maar ok, 600m waterdicht)… allemaal te vergeven…

Maar die bandaanzet? :clown_face:

Ja, heel erg dik! Pohhhhhh!

Ik zou hem wel willen hebben hoor! Heel gaaf!

2 likes

Super :+1: alleen niet geschikt voor mijn pols.

1 like

Erg gaaf…en geschikt voor mijn pols. :grinning: Helaas niet voor de portomonee. :confounded:

3 likes

:moneybag: Ja blijft een hoop centen.

1 like

Kloeke unit dus. Maar wat een beauty. Ik vond mijn MM300 en Tuna’s al te groot voor mijn pols maar ben stiekem wel benieuwd wat titanium doet met de draagbaarheid versus die stalen ‘mindere’ goden.

En jammer van het Prospex logo.

3 likes

Echt zo mooi jammer dat ie zo groot is anders was het perfect geweest :star_struck:

Idiote prijs. Idiote maat. Maar wie ben ik, ze gaan toch wel verkocht worden. :partying_face:

In ieder geval wel weer een echte Marinemaster met Monobloc kast. Niet zoals die twee dertien in een dozijn ‘Marinemasters’ van afgelopen jaar zoals de SLA079 en SJE101 met een universele Seiko schroef caseback en standaard Prospex sluiting.

1 like

Mooie uitgave. Alleen wel erg veel regels tekst op de dial.

1 like