Nieuwe Seiko Modellen 2023: This time it's personal.

Oeh, die vind ik toch wel leuk! Wolf of Wall Street on a budget! :grin: Maar, laatst een jaren '80 two-tone TAG Heuer duikertje gekocht. Hartstikke leuk! :sunglasses: Ik zou voor de 22 of de 24 gaan, dus.

2 likes

Yep!

Ik ga all-in en zou nummer 20 kiezen… :cowboy_hat_face:

3 likes

De Bichon frisé van Berlage

1 like

Mee eens! Ik vind ze erg gaaf, maar absoluut niet voor mij :slight_smile:

1 like

Deze klatser is toch gewoon lekker…

:yum:

3 likes

9.000+ Bichon Frisé Stockfoto's, afbeeldingen en royalty-free beelden -  iStock

Zoiets bedoel je? :grimacing:
Nee, doe mij dan toch maar een echte hond. :grin:

Maar deze Seiko’s vind ik toch leuk. :blush:

1 like

Oef. Paar jaar geleden was deze (of de toenmalige SLA017) een soort grail voor mij. En nu komen ze met een nog betere (kleinere!) versie. Maar die prijs. Oef.

18 likes

Ik vind 'm echt geweldig. Mooi dat ze die maat zo hebben aangepast. Super. Maar voor 3700 Euro zit ik op de helft van een Shunbun, en dan moet ik me even achter de oren krabben, eerlijk gezegd. Voorlopig denk ik dat ik het bij m’n SPB317 houd.

2 likes

Heel mooi! En mooie maat ook. Maar niet goedkoop, idd.

7 likes

Ik word hier heel enthousiast van! De maat is ook perfect!
Van de prijs word ik alleen minder enthousiast :sweat_smile:

Maar wat is ie lekker zeg!!!

4 likes

Zelfde accuracy als de 6R movement. Voor bijna net zoveel geld als een COSC Black Bay 54. Tja…

1 like

Wel heel mooi natuurlijk ¯_(ツ)_/¯

Zucht, waarom kijk ik hier.

2 likes

En niemand heeft nog opgemerkt dat ie naast de lumepip geen 3 heeft. Of omgedraaid, geen lumepip naast de drie :upside_down_face:

3 likes

Inzettend leuk dat Seiko weer doorgaat met dit model. De vorige edities heb ik ook wel gevolgd. Een blauwe dial blijf ik zelf nog wel het mooist vinden. :smile:

De prijs is natuurlijk hoog… maar waren de vorige edities niet nog duurder? Dat stond me wel bij?

Edit: Ik heb het opgezocht. De SLA037J1 was 6,500 euro. Waarin zit dan het prijsverschil?

1 like

Klopt… en toch diver’s.

Vorige zijn preowned duurder maar in aanschaf waren ze ooit flink goedkoper ( $2800)

Maar was dit dan toch een heel ander model?

Moeilijk te zien, maar er lijkt wel iets van een druppel lume op de secondemarker te zitten. Dan is het mooier opgelost dan bij de SPBs.

2 likes

Wat doet Seiko dit weer geweldig! :star_struck:

1 like

De kleine horloge hype mag nu wel stoppen. Vroeger kon ik alles aan de kant schuiven wegens te groot en nu weet ik niet meer waar eerst fondsen voor vrij te maken :joy::sob:🥹

6 likes