Misschien wel een beetje dik in verhouding tot de grootte? Op het plaatje lijkt het in ieder geval wel een dikke pil.
Buiten dat om ik snap niet dat ze niet de moeite nemen om een sub Second uurwerk er voor te maken het is letterlijk de meest makkelijke manier van uurwerk maken en zoveel aanpassing vergt het niet, had dat liever gezien dan die 24h counter waar je niet naar kijkt met intentie.
Is er gewoon. Kennelijk zijn ze er te gierig voor om het te gebruiken…
Zo jammer dit.
Zeer zeer mooi als je het mij vraagt
CASE DIMENSIONS
35mm (diameter) × 12.3mm (thickness)
Nog wat informatie:
Dat had ik gezien, maar vind dat dus niet heel dun voor een horloge met deze diameter.
Nice
Erg goeie re-edition, beter dan de vorige Seiko “laurel” van een tijdje terug!
Vind dit niet.
Triest die centrale seconde en het 24 uurs subregister slaat nergens op.
Een aanfluiting. Waarom zit er geen caliber 6898 in?
Ben wel benieuwd naar de volgende 8 limited modellen
Ik vind het horloge, op zichzelf genomen, dus niet in vergelijking met het oude model, zeer geslaagd. Ook de redelijke prijs in acht genomen.
Het horloge straalt kwaliteit en afwerking uit. En is weer eens wat anders, originaliteit ( geen authenticiteit).
Ik vind het dus een geslaagd nieuw model.
Echter in vergelijking met het oude, oorspronkelijke model…
zie ik toch, de reeds eerder genoemde, grote missers:
-de sub dial seconde van het oorspronkelijke model is vervangen door een ( nutteloze? ) 24 uurs indicator en een centrale secondewijzer.
-geen geblauwde wijzers zoals in het oorspronkelijke model.
Als re-make of re-issue is de SPB441 m.i. niet geslaagd.
Eens. Op de dag dat ze dit in 35,5 - 37mm uitbrengen met een propere kleine seconde, een HITTE GEBLAUWDE set wijzers en een handwind-uurwerk waardoor de kast onder de 11mm kan blijven met bol glas, ja, dan ben ik koopman.
Tot die tijd is hier zo veel fout aan dat ik het bijna kolderiek vind dat ze het doen, maar nog kolderieker dat ze verkocht worden.
Prachtige plaatjes maar die bandaanzet zal vast ‘correct’ zijn op een of andere manier maar niet esthetisch correct.
De endlink moet nodig " aangepast worden "
Het is net de mayonaise… je krijgt steeds minder voor meer geld
Wat ik mij afvraag omtrent
de nieuwe MarineMaster…
Seiko heeft aangekondigd dat ze in 2024 met 9 nieuwe modellen komen, de eerste is de
SPB441.
Er komen in 2024 dus nog 8 nieuwe modellen.
Zou de MM-serie SJE97/99/101 feitelijk niet de
( budget) MM200 zijn? Toegegeven: duur budget.
En dat later, in 2024, de echte MarineMaster 300meter komt??