Nieuwe Seiko Modellen 2023: This time it's personal.

8 likes

CLICK IT!!!

4 likes

Eerste keer dat ik een preorder voor een horloge heb gedaan. En terecht zo te zien.

2 likes

Ik zou me niet te druk maken over de beschikbaarheid van de SRPK17.
15,5K is een flink aantal zelfs wereldwijd. Er zullen genoeg juweliers zijn waar deze komende tijd gaat opduiken, Seiko zelf probeert hem te hypen door mondjesmaat op de site vrij te geven als pre order.
Ik moet eerlijkheidshalve wel zeggen dat mijn dealer er 1 voor me apart houdt.

Ik vind het een leuke heruitgave en kijk er ook naar uit.

Seiko kennende komen er nu 100 variaties met deze case en volgend jaar een Pogue remake.

1 like

Zou er ook eentje zijn die 50 Euro duurder is met een AR coated saffiertje, of blijft ome Rob het gewoon druk hebben, denk je?

1 like

Dat zou best kunnen maar niet met het beantwoorden van zijn emails :sweat_smile:

4 likes

Nee man, natuurlijk niet, die zit gewoon noest glaasjes te zetten en heeft helemaal geen tijd voor mail. :slight_smile:

1 like

Dat zal dan deze case wel zijn met een V192 uurwerk erin, ik zou toch liever de V176 zien, zonder de 24 uurs klok is mooier, prijs zal rond de 550-600 euro kunnen zijn daarmee?
En dan zouden ze ook nog een 8R48 variant als automaat uit kunnen brengen, maar die zal dan al snel 3000 euro of meer kunnen kosten.

1 like

Een Pogue Remake Quartz is voor mij persoonlijk onbespreekbaar.

Yep of Quartz of minimaal 3K+ en dan gaat voor mij de lol er snel vanaf omdat ik dat er simpel niet voor over heb, En dat maakt misschien juist de SRPK17 wel een winnaar. Nagenoeg voor elke liefhebber betaalbaar met een gelijke vintage vibe.

1 like

Glitter and Glamour…

USA market models.

7 likes

Not really my cup of tea. Too much gold on my wrist. :rofl:

3 likes

Yes, to much bling bling.
Als ik er 1 moest kopen, dan de 22.

2 likes

Oeh, die vind ik toch wel leuk! Wolf of Wall Street on a budget! :grin: Maar, laatst een jaren '80 two-tone TAG Heuer duikertje gekocht. Hartstikke leuk! :sunglasses: Ik zou voor de 22 of de 24 gaan, dus.

2 likes

Yep!

Ik ga all-in en zou nummer 20 kiezen… :cowboy_hat_face:

3 likes

De Bichon frisé van Berlage

1 like

Mee eens! Ik vind ze erg gaaf, maar absoluut niet voor mij :slight_smile:

1 like

Deze klatser is toch gewoon lekker…

:yum:

3 likes

9.000+ Bichon Frisé Stockfoto's, afbeeldingen en royalty-free beelden -  iStock

Zoiets bedoel je? :grimacing:
Nee, doe mij dan toch maar een echte hond. :grin:

Maar deze Seiko’s vind ik toch leuk. :blush:

1 like

Oef. Paar jaar geleden was deze (of de toenmalige SLA017) een soort grail voor mij. En nu komen ze met een nog betere (kleinere!) versie. Maar die prijs. Oef.

18 likes