Wat is er mis met dames modelletjes?
Seiko Sharp Edged Akebono SPB361J1 en SPB363J1
2000 stuks van elk; de SPB361J1 GMT is €1,450 en de time-and-date SPB363J1 is €990
Tja, ik vind deze 2 modelletjes niet zo aantrekkelijk
Het blijft me verbazen hoe slecht Seiko is in het fotograferen en presenteren van hun horloges. Ik heb letterlijk nog nooit een officiële foto van ze gezien die recht deed aan het product.
Hier zijn de eerste GS worpen
Heritage Collection Caliber 9S 25th Anniversary Hi-Beat 36000 SBGH311 (links op de foto) en de Heritage Collection Caliber 9S 25th Anniversary SBGR325
1200 stuks van elk
de SBGH311 verkrijgbaar vanaf februari voor 6600$
de SBGR325 vanaf april voor 5300$
Er zijn ook 4 nieuwe Presage Cocktail Time dameshorloges
Presage Cocktail Time ‘Skydiving’ Diamond Twist SRE007J1
Presage Cocktail Time ‘Clover Club’ Diamond Twist SRE009J1
Presage Cocktail Time ‘White Lady’ Diamond Twist SRE010J1
Presage Cocktail Time ‘Pink Lady’ Diamond Twist SRE012J1
Moe word je wel van die GS Limiteds…en van de bijbehorende prijzen.
ieuw
Gaaf!
Al bekend wat ze gaan kosten €?
Geen idee, ik weet niet eens of ze in de EU beschikbaar zullen zijn.
- fingers crossed *
Seiko, quo vadis?
Die rebirth actie is redelijk bizar. De ontwerpers hebben alle vrijheid gekregen. De een blijft dicht bij origineel. De ander gaat helemaal los.
De kinderversies van de tuna
Of de hippe interpretatie
Ik vind 'm tof.
Te groot… 41,3 bij 13,1 is niet exorbitant, zeker niet wanneer je bedenkt dat er 0,8mm glas bolling op ligt, dus die is eerder zo’n 12,3 tot bovenkant bezel.
Dat ik liever een 39mm Serica duikertje draag wat 12,2mm tot bovenkant glas is, met een diameter van 39 is mijn probleem. De SLA is niet raar van maat. Een Explorer 41 is maar 1mm dunner, tenslotte.
Ik merk dat ik single-subdial chronografen niet kan plaatsen, dus ik kies het SLAatje nog even.
No problemo, anders waren we allemaal Henkie en Ingrid met een casual diver en een labrador oh nee, een labradoodle. Lekker doorsnee! Ik zeg kracht door verscheidenheid! Halleluja!! En die Sla is een mooie verschijning